خرید و مقاوم‌سازی بیش از 400 مسکن مددجویی در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مقاوم‌سازی 377 مسکن مددجویی و خرید و احداث 30 واحد برای مددجویان تحتت‌پوشش کمیته امداد در این استان خبر داد.

محسن مسعودیان راد، در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد اظهار کرد:۵۴۲ خدمات در قالب خرید، ساخت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در یازده ماهه امسال ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تسهیلات به مددجویان برای ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود افزود: پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نقش مؤثری در صاحب‌خانه شدن مددجویان این نهاد دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه در سال جاری ۲۴۷ واحد مسکونی در مناطق عادی و ۱۳۰ واحد در مناطق محروم تعمیر و مقام سازی شده است بیان کرد: ۴۴ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ساکن روستا هستند که بخش قابل‌توجهی از این مقاوم‌سازی‌ها در این مناطق بوده است.

مسعودیان راد تعداد خرید، ساخت و واحدهای در حال احداث واحدهای روستایی را ۱۵ واحد مسکونی برشمرد و خاطرنشان کرد: ۱۴ واحد شهری برای مددجویان در شهرستان های مختلف استان سمنان خریداری و یک واحد ساخته شده  است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۳۰ مددجوی استان سمنان در این مدت صاحب خانه شدند افزود: در این مدت ۵۲ سرویس بهداشتی تعمیرو بهسازی شده است.

وی به کمک به گازرسانی و لوله‌کشی در شهرستان های میامی(کالپوش)، گرمسار و آرادان،مهدی‌شهر و شهمیرزاد، امیرآباد دامغان و بیارجمند اشاره کرد و گفت: ۸۴ واحد مسکونی مددجویان در این استان نیز با اعتبار ۲۳۸ میلیون تومان گاز رسانی شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98120604802
  • خبرنگار :