به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، تنها در سال گذشته برند لوئی ویتون در سراسر جهان ۵۹ میلیارد دلار درآمد داشته است. افزایش ۱۰ درصدی درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۹ در شرایطی رخ داد که لوئی ویتون هزینه سنگینی برای خرید لوکس ترین برند آمریکا یعنی تیفانی انجام داد.
در ادامه با برخی از معروف ترین زیرمجموعه های لوئی ویتون آشنا می شوید:
۱-بن مقش
این برند در سال ۱۸۵۲ میلادی یعنی ۱۳۲ سال قبل از لوئی ویتون تاسیس شد.
زمان الحاق به لوئی ویتون: سال ۱۹۸۴
طیف محصولات: فروش محصولات مختلف
۲- جیوانچی
این برند مشهور در سال ۱۹۵۲ تاسیس شد.
زمان الحاق به لوئی ویتون: سال ۱۹۸۸
طیف محصولات: لباس های مختلف
۳- سفورا
یکی از مشهورترین برندهای فعال در حوزه لوازم آرایشی که در سال ۱۹۶۹ تاسیس شد.
زمان الحاق به لوئی ویتون: سال ۱۹۹۷
طیف محصولات: محصولات آرایشی
۴- فندی
یکی از شناختهشده ترین برندهای دنیای مد که زمانی توسط کارل لاگرفلد، طراح ارشد "شنل" رهبری میشد. اکنون ۸۴ درصد سهام آن در اختیار لوئی ویتون است.
زمان الحاق به لوئی ویتون: سال ۲۰۰۰
طیف محصولات: پوشاک لوکس
۵- بولگاری
با وجود آن که بولگاری به خاطر عطرهای خود بیشتر شناخته میشود اما این برند تاسیس شده در سال ۱۸۸۴ بازار خوبی از جواهرات را در اختیار دارد.
زمان الحاق به لوئی ویتون: سال ۲۰۱۱
طیف محصولات: جواهرات، عطر
۶- لو پاریزین
لوئی ویتون علاوه بر دنیای مد وارد عرصه رسانه نیز شده است. روزنامه پاریزین که در سال ۱۹۴۴ تاسیس شد حدود ۱۸ میلیون خواننده در ماه دارد و یکی از محبوبترین روزنامه های فرانسه محسوب یم شود.
زمان الحاق به لوئی ویتون: سال ۲۰۱۵
طیف محصولات: رسانه
۷-دیور
شاید شناخته شده ترین زیرمجموعه لوئی ویتون که برای خریدش در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۳ میلیارد دلار پرداخت شد.
زمان الحاق به لوئی ویتون: سال ۲۰۱۷
طیف محصولات: پوشاک لوکس
انتهای پیام