سامری: در کوارتر اول مقابل پتروشیمی تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در ابتدای بازی مقابل پتروشیمی تمرکز کافی نداشتیم، اما از کوارتر دوم بازیکنانم به بازی برگشتند.

حماد سامری در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم بسکتبال نفت آبادان مقابل تیم پتروشیمی بندرامام دیگر مدعی لیگ در هفته بیست و چهارم، توضیح داد: در ابتدای بازی شروع خوبی نداشتیم که فکر می‌کنم دلیل آن عدم تمرکز کافی بازیکنانم بود. از ابتدای کوارتر دوم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کردیم که باعث شد به بازی برگردیم. بازیکنانم برنامه‌های تیم را در دفاع به خوبی انجام دادند و در واقع مقابل تیم بزرگ پتروشیمی که بازیکنان بزرگی دارد، بزرگی کردند تا نشان دهند که چقدر پیشرفت کرده‌اند. 

او درباره علمکرد ضعیف تیم نفت آبادان در کوارتر اول: اظهار کرد: وقتی که شما برنامه دارید و به دلیل نداشتن تمرکز اجرا نمی‌شود، نتیجه همینطور رقم می‌خورد. سعی کردیم در ادامه بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم تا برنامه‌های تیمی را درون زمین پیاده کنند که خوشبختانه این اتفاق در ادامه بازی رخ داد. 

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد داوری‌های لیگ برتر نیر تصریح کرد: نمی‌خواهم خیلی در این مورد صحبت کنم، اما بحث ما در سه چهار دقیقه پایانی بازی‌ها است. لطفا همه دوستان و ناظران مسابقات این لحظات بازی‌ها را ببینند و ما دیگر حرفی نداریم. 

او در واکنش به این موضوع که نفت آبادان پس از دو باخت خانگی عجیب، عملکرد خوبی مقابل پتروشیمی داشت،‌ اظهار کرد: هنوز کار خیلی خاصی نکرده‌ایم و کاری که باید انجام می‌دادیم صورت نگرفته است. دو بازی آینده ما بسیار سخت و مهم است که باید در آن‌ها نتیجه بگیریم. به هر حال در طول فصل هر تیمی چالش‌هایی دارد و چالش تیم ما هم باخت‌های عجیب در خانه بود که خوشبختانه با اقداماتی که انجام دادیم این مشکل را در تیم برطرف کردیم. در غیر این صورت ما همیشه در خانه خوب بازی می‌کنیم. 

سامری در مورد بازی بعدی تیم نفت گفت: پنج‌شنبه با شیمیدر قم بازی داریم که بازی سختی است. قطعا اول فصل تیم شیمیدر مصدومیت‌ها و ناهماهنگی‌هایی داشت و بازیکن خارجی هم جذب نکرده بود، اما الآن بازی‌های خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد که نشان می‌دهد چه  تیم باکیفیتی است. شیمیدر همه شرایط لازم برای یک تیم بزرگ را در اختیار دارد. 

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا تیم نفت برای مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال از بازیکنان خارجی استفاده خواهد کرد؟ توضیح داد: متاسفانه ما نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم و مجوزی هم برای امضای قراداد با بازیکنان خارجی در اختیار نداریم. ما با همین نفراتی که در داریم لیگ را به پایان می‌رسانیم. 

سامری در مورد هدف تیم نفت آبادان برای پایان فصل جاری لیگ نیز گفت: در حال حاضر همه تلاش ما برای این است که در جمع چهار تیم پایانی باشیم. 

سامری در پایان درباره تمجیدش از سعید داورپناه، کاپیتان تیم نفت آبادان در صفحه شخصی‌اش، توضیح داد: باعث افتخار من است که با سعید کار می‌کنم. من با خیلی از بزرگان بسکتبال ایران به صورت مقطعی یا فصلی کار کرده‌ام، اما به جرات می‌توانم بگویم که سعید یکی از کامل‌ترین و بهترین کاپیتان‌هایی است که با او کار کرده‌ام. سعید همه عناصر لازم برای یک کاپیتان کامل بودن را دارد. هم در دفاع و هم در حمله بهترین عملکرد را دارد. شما اگر دقت کنید می‌بینید که کم‌تر بازیکنی می‌تواند مانند سعید با کم‌ترین نوسان در طول یک فصل بازی کند. او تنها در حمله خوب نیست، بلکه از بهترین بازیکنان تیم ما و لیگ در همه زمینه‌ها به شمار می‌رود. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98111510819
  • خبرنگار : 71576