دبیر ستاد انتخابات خاش:

انتخابات مجلس در 104 شعبه اخذ رای در خاش برگزار می شود

دبیر ستاد انتخابات و رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در 104 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه این شهرستان برگزار می شود.

عیدمحمد قلندرزهی روز دوشنبه 14 بهمن ماه در حاشیه دوره آموزشی و توجیحی نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای خاش در گفت وگو ایسنا بیان کرد: با توجه به وسعت بالا و پراکندگی جمعیت در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، کورین، نصرت آباد و بخش های تابعه تلاش شده که این انتخابات در کمال سلامت و امنیت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.


دبیر ستاد انتخابات و رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاش افزود: افزون بر یک هزار نفر از عوامل اجرائی، بازرسی، نمایندگان فرماندار و غیره در برگزاری پرشور انتخابات دخیل هستند.


وی ادامه داد: تاکنون در چندین مرحله آموزش اعضای ستاد انتخابات، بخشداران، بازرسان، نمایندگان فرماندار، هیئت های اجرائی با هدف رفع نواقص برگزار شده و با حساسیت بالایی از آرای مردم صیانت می شود.


قلندرزهی اظهار کرد: در حیطه انجام وظایف ستاد برگزاری انتخابات و هیئت های اجرائی برای جذب حداکثری و دفع حداقلی و مشارکت بالای مردم در انتخابات تلاش شده و همچنان همین رویه را دنبال می کنیم و در حوزه نظارت نیز نیروهای سخت کوش در شورای نگهبان و حوزه قضایی نیز به سلامت و امنیت و حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش می کنیم و ان شاءالله تا 22 بهمن که نتایج بررسی صلاحیت ها ابلاغ می شود، شاهد کاهش تخلفات انتخاباتی باشیم.


وی بیان کرد: در مدت تعیین شده برای تبلیغات انتخاباتی و حتی در روز رای گیری به تخلفات این موضوع رسیدگی می شود.


قلندرزهی گفت: تمام وظایف نیروها، کاربران، نمایندگان فرماندار و سایر عوامل دخیل در انتخابات با دقت بسیار بالایی انجام می شود و به مردم اطمینان می دهیم که سلامت و امنیت و مشارکت بالای مردم در انتخابات مدنظر بوده و قطعا این انتخابات پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98111409484
  • خبرنگار : 50339