با بیسان گشت با خیالی راحت در نوروز سفر کنید

نوروز یکی از مهم‌ترین زمان‌های سفر و گردشگری برای ایرانیان به‌حساب می‌آید چرا که با توجه به تعطیلی‌های نوروز بهترین فرصت برای گشت‌وگذار در کنار خانواده و دوستان است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، این‌ که پکیج سفر خود را چگونه تهیه کنید می‌تواند یکی از مسائل مهم برای رزرو تورهای نوروزی باشد. شرکت بیسان گشت مهر که یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در حوزه تورهای خارجی می‌باشد هرساله در ایام نوروز تورهای فوق‌العاده‌ای را برای مسافران خود برگزار می‌کند و به‌طوری‌که تاکنون مسافران از سفرهای خود با بیسان گشت راضی بوده‌اند. سفرهای نوروز بیسان گشت دارای کامل‌ترین خدمات و با آفرهای ویژه به مسافران عزیز ارائه داده می‌شود.

مسافران عزیز می‌توانند برای رزرو تورهای خود به نقاط مختلف با شماره مستقیم ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ تماس گرفته و با مشاوره کامل با بخش فروش بهترین تورهای نوروزی خود را خریداری کنند به‌علاوه می‌توانند از طریق وب‌سایت اختصاصی bisungasht.com وارد صفحه نخست شده و بنا به مسیر موردعلاقه خود تور خود را انتخاب و خریداری کنید.

تور باکو نوروز ۹۹ :

شهر باکو یکی از شهرهای بسیار نزدیک خارجی برای ایرانیان می‌باشد که در فاصله بسیار کوتاه از شهر آستارا قرار دارد و کمتر از ۳ ساعت فاصله آن تا مرز ایران است. همین امر باعث شده در ایام نوروز تورهای زمینی فراوانی به باکو برگزار شود. شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور باکو می‌باشد در ایام نوروز ۹۹ تور زمینی به باکو را برگزار می‌کند.

در واقع شهر باکو که در منطقه سردسیر واقع‌ شده است در ایام پاییز و زمستان به علت بارش‌های فراوان و سرمای بالا در این منطقه از ازدحام مسافران علاقه‌مند به باکو کاسته می‌شود اما با شروع نوروز بی‌شک هوا رو به گرمی رفته و از آن سرمای شدید و طاقت‌فرسا خبری نیست. همین امر باعث تقاضای مسافران تور باکو بوده و در ایام نوروز با بیشترین حجم تقاضا برای سفر باکو روبه‌رو هستیم. نکته جالبی که در مورد باکو باید دانست این است که در باکو و آذربایجان همانند ایران جشن‌های نوروزی دارند و همانند ایرانیان ایام نوروز را جشن می‌گیرند. همین امر می‌تواند باکو را یکی از گزینه‌های عالی برای سفر در ایام نوروز دانست.

تور استانبول نوروز ۹۹ :

استانبول یکی از مکان‌های بسیار پرطرفدار برای گردشگران ایرانی می‌باشد که در تمام طول سال مسافران خود را دارا است اما در ایام نوروز بی‌شک ازدحام مسافران نورزی به استانبول در تور استانبول چندین برابر خواهد شد. در واقع در نوروز استانبول از حال و هوای زمستانی خارج‌ شده و هوا فوق‌العاده است و می‌توان گفت بعد از یک سرمای زمستانی می‌توان از هوای استانبول لذت فراوان برد. خیابان استقلال و میدان تکسیم در ایام نوروز پر از ایرانی می‌باشد. قدم زدن در خیابان استقلال استانبول در ایام نوروز می‌تواند بهترین گزینه‌های خرید را برای مسافران تور استانبول به ارمغان بیاورد. حال و هوای ساحل دریای مدیترانه و وزش بادهای بهاری با نمایی از پل بسفر می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای مسافران نوروزی استانبول باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102419039
  • خبرنگار : 30054