مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد

دو واحد غیرمجاز در فارس تعطیل شدند

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از تعطیلی کارگاه و جریمه تولیدکننده بتن غیراستاندارد و همچنین تعطیلی یک کلینیک زیبایی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری در این رابطه اظهار کرد: با گزارش بازرسان مبنی بر تولید انواع بتن غیراستاندارد در یک کارگاه غیرمجاز واقع در حومه شهر شیراز، پرونده‌ای برای پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده بر روی نمونه بتن تولیدی این کارگاه، مشخص شد که به علت رعایت نکردن اصول استاندارد، بتن‌های تولیدی مقاومت لازم را نداشته و استفاده از آنها در ساخت و ساز خطرآفرین است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، با اشاره به احضار مسئول این کارگاه غیرمجاز به تعزیرات ادامه داد: یکی از شعب این اداره کل که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت، حکم به تعطیلی بلافاصله کارگاه و جریمه نقدی مسئول آن صادر کرد.

مبشری هچنین در مورد تخلف یک کلینیک زیبایی گفت: در پی حضور سرزده بازرسان دانشگاه علوم پزشکی در یک کلینیک زیبایی واقع در شهر شیراز، مشخص شد که در این موسسه به‌ وسیله دستگاه‌های لیزر اقدامات درمانی توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چنین اقداماتی در مواردی باعث آسیب رساندن به سلامت شهروندان شده و تخلف محسوب می‌شود، افزود: با تشکیل پرونده برای مسئول این کلینیک غیرمجاز، شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان رسیدگی به پرونده را به عهده گرفت و نهایتا شعبه رسیدگی کننده با توجه به گزارش بازرسین و شواهد و مدارک حکم به تعطیلی کلینیک غیر مجاز، ضبط دستگاه‌های لیزر و جریمه نقدی مسئول واحد صادر کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98102216616
  • خبرنگار : 71594