حشد شعبی بر قدرت، آمادگی و همبستگی خود تاکید کرد

فرماندهان حشد شعبی عراق تاکید کردند که این سازمان از قدرت، آمادگی و همبستگی کامل برخوردار بوده و شهادت معاون رئیس این سازمان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به همه مجاهدان قدرت معنوی برای ثابت ماندن در خط و مسیر دفاع از عراق خواهد بخشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، فرماندهان عملیاتی حشد شعبی، معاونان آنها و مسؤولان مدیریتی این سازمان به بررسی تحولات موجود و مسایل مربوط به عملیات ترور ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی عراق پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این نشست با تاکید بر اینکه حشد شعبی هنوز از قدرت، آمادگی و همبستگی کامل برخوردار است، اعلام کردند: شهادت المهندس به همراه فرمانده بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان ائتلاف النصر به همه مجاهدان برای ثابت ماندن در خط و مسیر دفاع از عراق، پیروی از مرجعیت عالی قدر، حفاظت از اقتدار کشور، انحصار سلاح به نهادهای نظامی و امنیتی، پایبندی به قانون و عمل به دستورات فرماندهی کل نیروهای مسلح قدرت معنوی خواهد بخشید.

شرکت‌کنندگان در نشست یاد شده از تمامی گروه‌های جامعه عراق و نیروهای امنیتی شهرهایی که در مراسم تشییع شرکت کرده بودند، تشکر کرده و از مرجعیت عالی قدر عراق بابت توجه بسیار و برخورد پدرانه‌ای که با این مساله داشت، به شکل ویژه‌ای قدردانی کردند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 98102115762
  • خبرنگار : 71496