بازار خودرو چین در اختیار کدام برندهاست؟

فولکس واگن موفق شده است در سال ۲۰۱۹ میلادی رتبه نخست پرفروش ترین برند خودروسازی در بازار چین را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، بازار فروش خودرو در چین از لحاظ وسعت جغرافیایی و تنوع سلیقه مشتریان بسیار حائز اهمیت است بنابراین کارشناسان و تحلیلگران همواره با در نظر گرفتن میزان فروش خودرو در این بازار،  موفقیت خودروسازان جهانی را برآورد کرده و بر اساس آن، نحوه عملکرد آنها در ماههای آینده سال را نیز پیش بینی می‌کنند.

حالا به تازگی در وب سایت focus۲move،  فهرستی از خودروهای محبوب و پرفروش در بازار چین منتشر شده است که در آن فولکس واگن موفق شده است با فروش و عرضه دو میلیون و ۸۱۹ هزار و ۲۵ دستگاه جایگاه نخست این رده بندی را به خود اختصاص دهد.

بعد از آن، دو خودروساز ژاپنی هوندا و تویوتا توانسته اند در رتبه های دوم و سوم جدول به ترتیب با میزان فروش یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۷۷ دستگاه و یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۴ دستگاه جای بگیرند.

جیلی، نیسان، چنگان، وولینگ، بیوک، هاوال و دانگ فنگ نیز به ترتیب با فروش یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۹۵۹ دستگاه، یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۱۵ دستگاه،  ۹۴۳ هزار و ۲۷۶ دستگاه، ۹۲۰ هزار و ۶۴۴ دستگاه، ۷۷۸ هزار و ۹۱۰ دستگاه، ۶۹۱ هزار و ۶۳ دستگاه و ۶۷۰ هزار و ۲۱ دستگاه توانسته اند در رتبه های چهارم تا دهم قرار گرفته اند.

جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص میزان فروش برندهای خودروسازی پرفروش در بازار چین در جدول زیر آمده است:

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۰۶:۲۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98101612049
  • خبرنگار : 71591