معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

راه برون رفت از فتنه بصیرت افزایی است

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: راه برون رفت از فتنه مطالعه وبصیرت افزایی است.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی شامگاه ۱۰ دی ماه در مراسم بزرگداشت حماسه ی ۹دی که در سالن بسیج ارومیه برگزار شد، افزود: فتنه از غفلت، ضعف دینی و بی بصیرتی به وجود می آید و راه برون رفت از فتنه مطالعه و بصیرت افزایی است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون فتنه‌های زیادی رخ داده است، تصریح کرد: فتنه وفتنه گران از اول انقلاب بوده اند و در شرایط و زمان‌های مختلف رنگ عوض می کنند، بنابراین باید در مقابل هرگونه فتنه هوشیار باشیم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور باتاکید بر اینکه فتنه یک جریان منحرف و مصمم برای انجام هدف است، اظهار کرد: در فتنه ۸۸ فتنه گران ۹ماه با فتنه گری نظام را به دروغ وتقلب متهم کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: فتنه و فتنه گران در اوایل انقلاب با به شهادت رساندن ۱۷هزار نفر از ملت ایران و در سال ۸۸با به شهادت رساندن مردم بی گناه، جنگ روانی را علیه نظام به راه انداختند.

وی ادامه داد: ملت و مسئولان باید با بصیرت وهوشیاری راه خود را از عوامل نفوذی و تفرقه افکن داخلی جدا کرده و با بصیرت، پشتیبان ولایت فقیه ورهبری باشند، چرا که هدف فتنه ضربه به اصل ولایت فقیه است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ دی ۱۳۹۸ / ۰۷:۳۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98101107856
  • خبرنگار :