معاون عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد:

ضرورت تسریع در پیگیری‌ جذب اعتبار ملی طرح‌های عمرانی سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت تسریع در پیگیری‌ جذب اعتبار ملی برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان سمنان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

منوچهر فخری در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری سمنان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب اعتبارهای ملی در بخش عمرانی به طور مداوم با وزارتخانه‌های خود در ارتباط باشند .

وی با بیان اینکه پیگیری مستمر رکن اساسی برای توسعه سمنان و دیگر شهرستان‌های استان است خاطرنشان کرد: استاندار و معاونان استانداری در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارهای ملی هستند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: در هفته آینده پیگیری‌ها و نشستی برای جذب اعتبار ملی برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی با وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود و امیدواریم نتیجه این نشست به جذب قابل توجه اعتبارات عمرانی منجر شود.

فخری اضافه کرد: اعتبارهای استانی برای اجرای طرح‌های عمرانی با تخصیص و جذب اعتبار ملی دو مولفه مهم و اساسی برای تکمیل طرح‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه تکمیل جاده مهمان‌شهر افاغنه در سمنان گفت: ساز و کارهایی برای تامین اعتبارهای استانی و ملی برای تکمیل جاده مهمان‌شهر و دیگر طرح‌های عمرانی شهرستان سمنان پیگیری شود.

فخری تصریح کرد: در یک‌سال گذشته رویکردهای جدیدی با تلاش مسئولان استان برای توسعه استان با اجرای طرح‌های عمرانی آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ساخت تالار مرکزی در شهرستان سمنان از مطالبه به حق مردم است که با تلاش مسئولان برای رفع مشکلات زیرساختی برای اجرای این طرح اقدام‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای اجرای طرح‌های مطالعاتی، واگذاری زمین و دیگر رایزنی‌ها برای در گام اجرایی قرار گرفتن تالار مرکزی سمنان تلاش شود.

  • دوشنبه/ ۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98100906659
  • خبرنگار :