آلایندگی هوا مدارس میبد و اردکان را تعطیل کرد

فرماندار میبد با اشاره به پایداری آلایندگی هوا طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان، اعلام کرد: به منظور جلوگیری از آسیب به کودکان، فردا چهارشنبه چهارم دی‌ماه مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی در شهرستان میبد به‌ غیر از بخش ندوشن تعطیل است.

«حسین فلاح» عصر امروز سه شنبه سوم دیماه ضمن اعلام این خبر، افزود: در چند روز آینده خانواده‌هایی که فرزند کوچک و سالخورده و بیماران قلبی و تنفسی دارند، از منزل خارج نشوند و در صورت لازم از ماسک استفاده کنند.

«سید بهروز موسوی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد هم امروز با حضور در دفتر مدیر کل محیط‌زیست استان یزد، وضعیت آلودگی هوا در شهرستان میبد را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، همچنین به دنبال آلودگی دیروز و امروز هوای میبد که به حد هشدار رسیده است،  مسئولین شهرستان برای کاهش این آلودگی‌ها، کارگاه‌های شن و ماسه و بخش سنگ‌شکن واحدهای تولید کاشی را موقتاً غیرفعال کردند.

همچنین روابط عمومی فرمانداری اردکان در استان یزد نیز اعلام کرد: براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، کلیه مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان در بخش مرکزی این شهرستان شامل شهرهای اردکان، احمدآباد و روستای ترک آباد در روز چهارشنبه چهارم دی ماه تعطیل است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98100302612
  • خبرنگار :