به گزارش ایسنا، مهدی اسدی در ادامه یادداشت خود در «خودروبانک» نوشت: حدود ١٠ روزی است که از وزارت ورزش تا وزارت امور خارجه از وکیل گرفته تا وصی همه راه افتادهاند تا پول مربی استقلال را به دستش برسانند تا او را به نیمکت استقلال برگردانند. این در حالی است که صنعت خودرو مدتهاست با مشکل انتقال پول مواجه شده و هیچکس خیالش هم نیست.
انتقال پول و کمبود نقدینگی به قدری حال صنعت خودرو و قطعهسازی را خراب کرده است که چندی پیش بود که صدای مدیرعامل کرمان موتور هم در آمد، البته که بانک مرکزی همان موقع قول همکاری داد، اما خبری شد؟ نشد.
با این وجود طی چند روز گذشته وکیل و وصی همه کارشان را گذاشتهاند کنار و به دنبال رساندن پول به استراماچونی هستند.
ایکاش وزیر صنعت و آن همه معاونانش حداقل اندازه باشگاه استقلال به صنعت خودرو بها میدادند. گلویمان پاره شد آنقدر گفتیم که قطعهسازان و تولیدکنندگان داخلی برای یک خرید خارجی مواد اولیه یا کالای خاص چه بدبختی میکشند. کافی است تنها به عنوان رهگذر سری به جاده مخصوص بزنید تا ببینید شرایط چگونه است.
مسئولان وزارت صنعت باید بدانند حتی اکنون نیز زمان تصمیم گذشته و نفس صنعت خودرو به شمارش افتاده است و اگر کار از کار بگذرد، دیگر نمیتوان کاری برای صنعت خودرو و قطعهسازی کرد.
به قول آنتونی رابینز که به سلطان انگیزه معروف است «تصمیمات ما هستند که سرنوشت ما را تعیین میکنند.» اما وزارت صنعت آن طور که شواهد نشان میدهد، برنامهای برای تصمیم ندارد و تنها تصمیماتش را از جلسهای به جلسه دیگر و از کمیسیونی به کمیسیون دیگر ارجاع میدهد.
انتهای پیام