"پدرخوانده" در والیبال ارومیه!

این روزها والیبال ارومیه در برزخ تصمیم گیری قرار گرفته است، شهری که پر است از بزرگان و برترین‌های والیبال.

پس از وضعیت نامساعد جسمی پیش آمده برای مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، هنوز تکلیف سرمربی این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر مشخص نیست و همین مسئله نارضایتی عاشقان والیبال در این شهر را در پی داشته است.

در شرایط کنونی بایستی هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی این تیم پرطرفدار مشخص شود تا این عدم مدیریت باعث سرشکستگی و ناامیدی عاشقان والیبال در ارومیه نشود.

این بلاتکلیفی در هفته‌های اخیر در حالی به وقوع پیوسته است که در اتفاقی عجیب محمد حضرت پور، شهردار شهر ارومیه در ماه گذشته با حضور در انتخابات هیئت والیبال استان آذربایجان غربی، پس از کاندیداتوری با اکثریت آراء بعنوان رئیس هیئت والیبال استان معرفی شد.

حال باید این سوال را پرسید که آیا آقای شهردار که مسئولیت یک کلانشهر  برعهده‌اش است، آنقدر زمان اضافی در اختیار دارد که بتواند مشکلات والیبال را برطرف سازد و به رشد این رشته محبوب کند؟ یا اینکه پس از انتخاب حضرت پور در این سمت می‌توان از او بعنوان "پدرخوانده والیبال ارومیه"  یاد کرد؟

آیا آقای شهردار نمی‌توانست با عدم حضور در انتخابات شرایط را برای حضور افراد ورزشی و اساطیر والیبال این شهر فراهم کند؟

در شرایط کنونی که فرد اول و آخر تصمیم‌گیرنده برای والیبال ارومیه تنها یک نفر است،  ادامه چنین روندی نه تنها به رشد این رشته در این شهر کمک نخواهد کرد بلکه شاید منجر به ایجاد مافیا و لابی‌های خاص شود.

در حال حاضر مسئولان این تیم محمدرضا تندروان، ابراهیم وطن پرست و پیمان اکبری را به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت شهرداری ارومیه انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98092316632
  • خبرنگار :