شاتل موبایل راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه ارائه می‌دهد

مدیرعامل شاتل موبایل از ارائه مجموعه متنوعی از راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه و سیم کارت به اصناف، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها خبر داد.

به گزارش ایسنا بنابراعلام شاتل موبایل، آرش کریم‌بیگی در خصوص ارائه راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه گفت: راهکارهای قابل ارائه به سازمان‌ها در دو دسته‌ کلی راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبکه تلفن همراه و راهکارهای سازمانی اختصاصی سازی شده بر اساس نیازمندی‌های صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه عرضه می‌شوند.

وی افزود: با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندی‌های سازمان‌ها، راهکار نهایی و ظرفیت‌های بالقوه همکاری بین دو مجموعه از سوی شاتل موبایل پیشنهاد می‌شوند که از جمله این راهکارها می‌توان به ارائه سیم‌کارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همچنین راهکارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره کرد.

مدیرعامل شاتل موبایل همچنین آمادگی کامل واحد راهکارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G را در جهت ارائه راهکارهای سازمانی اختصاصی اعلام کرد و افزود: تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاه‌ها، واحدهای صنفی، مجموعه‌های خدماتی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل می‌توانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰ ۰ تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b۲b@shatel.ir مکاتبه کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98091913962
  • خبرنگار : 30054