به گزارش ایسنا بنابراعلام شاتل موبایل، آرش کریمبیگی در خصوص ارائه راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه گفت: راهکارهای قابل ارائه به سازمانها در دو دسته کلی راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبکه تلفن همراه و راهکارهای سازمانی اختصاصی سازی شده بر اساس نیازمندیهای صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه عرضه میشوند.
وی افزود: با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندیهای سازمانها، راهکار نهایی و ظرفیتهای بالقوه همکاری بین دو مجموعه از سوی شاتل موبایل پیشنهاد میشوند که از جمله این راهکارها میتوان به ارائه سیمکارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همچنین راهکارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره کرد.
مدیرعامل شاتل موبایل همچنین آمادگی کامل واحد راهکارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G را در جهت ارائه راهکارهای سازمانی اختصاصی اعلام کرد و افزود: تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاهها، واحدهای صنفی، مجموعههای خدماتی، شرکتها، سازمانها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل میتوانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰ ۰ تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b۲b@shatel.ir مکاتبه کنند.
انتهای پیام