آغاز فعالیت ۴ هیات اجرایی حوزه‌های فرعی انتخابات در استان مرکزی

فعالیت ۴ هیات اجرایی حوزه‌های فرعی انتخابات در استان مرکزی آغاز شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از محل ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم که به همراه مدیران مرتبط با برگزاری انتخابات صورت گرفت، در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از روند ثبت‌نام و امور اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان از صبح روز گذشته آغاز شده است و در اولین روز ۲۳ نفر متشکل از ۲۲ مرد و یک زن در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که تعداد داوطلبان در اراک به ۱۰ نفر رسید.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا آخرین روز مهلت ثبت‌نام(۱۶ آذرماه) تمامی امکانات و الزامات فراهم باشد و کار با همکاری هیات نظارت ادامه خواهد داشت.

در این بازدید، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی نیز با اشاره به اینکه استان مرکزی دارای ۲۳ هیات اجرایی است، افزود: ۶ هیات اجرایی در مراکز اصلی حوزه انتخابیه شکل گرفته است و ۱۷ هیات نیز باید در حوزه های فرعی انتخابات تشکیل شود.

عطیه صالحی افزود: تاکنون 4 هیات اجرایی حوزه فرعی انتخابات در خنداب، کمیجان، میلاجرد و آشتیان تشکیل شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۳ داوطلب در اولین روز ثبت‌نام در استان مرکزی، گفت: تعدادی از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان مرکزی از ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد آنها دریافت شده است.

صالحی اضافه کرد: داوطلبان هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸ می‌توانند با تمامی مدارک برای ثبت‌نام مراجعه کنند که مدارک لازم و هویتی در سایت دفتر سیاسی و انتخابات استانداری درج شده و اگر داوطلبی مشمول ماده ۲۹ باشد باید مدارک دال بر استعفا و پذیرش استعفا را نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98091107340
  • خبرنگار : 50210