نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

ایسنا با رعایت "صداقت، اعتبار و اعتماد" فعالیت می کند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایسنا یک خبرگزاری بین المللی است که با رعایت "صداقت، اعتبار و اعتماد" فعالیت می کند.

«غلام محمد زارعی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک بیست سالگی ایسنا به مجموعه پرتلاش این خبرگزاری افزود: ایسنا یک خبرگزاری بین المللی است که به لطف خدا و تلاش عناصر علمی و کارآمدی که دارد با رعایت "صداقت، اعتبار و اعتماد" فعالیت می کند.

وی اظهارکرد: این خبرگزاری هم اعتماد مخاطب را فراهم کرد و هم اعتبار لازم را در نتیجه صداقت خود بوجود آروده است و توانسته موفق عمل کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این خبرگزاری اطلاع‌رسانی شفاف، خارج از حواشی، رعایت اخلاق‌مداری و پوشش خوبی در زمینه‌های مختلف دارد و به لحاظ برخورداری از ظرفیت دانشجویی موفقیت‌های خوبی را بدست آورده است.

زارعی تصریح کرد: در پنج ماه اخیر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان عملیات بهسازی و آسفالت در روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا انجام شده است.

وی ادامه داد: بعلت بهبود شاخص‌های توسعه روستاهای این دو شهرستان، مهاجرت از روستاها به شهرها متوقف شود و روند مهاجرت معکوس شروع شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روستاهای برخوردار از مین های ورزشی گوناگون، بهسازی روستاها، اصلاح شبکه های برق، امکانات فرهنگی و مساجد هستند و در برخی روستاها امکانات از شهر بهتر است.

گفتنی است که ۱۶ آذرماه امسال بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98090905493
  • خبرنگار : 50223