فرماندار شهرستان طارم:

سوخت مورد نیاز روستائیان طارم تامین شده است

فرماندار طارم گفت: سوخت بیش از ۹۹ درصد روستائیان این شهرستان تامین شده است.

ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع تامین سوخت در مناطق روستایی طارم، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و تجربه سال‌های گذشته از طریق بخشداران و دهیاران تلاش شد تا فرارسیدن فصل سرما، سوخت مورد یاز روستاهای این شهرستان فراهم شود.

وی با تاکید بر این‌که بیشتر روستاهای کوهستانی طارم در بخش چورزق و درام قرار دارند، تصریح کرد: با همکاری صورت گرفته با بخشداران و دهیاران، خوشبختانه سوخت موردنیاز روستاییان طارم از ۱۵ مهرماه تامین شد.

این مسئول با تاکید بر این‌که به بخشداران تاکید ویژه شده است که نظارت مستمر بر موضوع تامین سوخت در مناطق روستایی داشته باشند، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون کمبودی از سوخت در مناطق روستایی گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به این‌که تا به امروز بیش از ۹۹ درصد سوخت موردنیاز روستاییان طارم به‌ویژه در مناطق روستایی تامین شده است، ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ درصد جمعیت شهری طارم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

این مسئول با اشاره به مشکلات بهوجود آمده در حوزه توزیع گاز مایع و با بیان این‌که ۲۰ درصد خانوارها با پراکنش مختلف در طارم نیاز به گاز مایع دارند، اظهار کرد: در حال حاضر یک جایگاه توزیع گاز مایع در گیلوان فعال است.

صفری با بیان این‌که با اتصال روستاهای طارم، نیاز به مصرف گاز مایع کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: برای رفع نیاز روستاها به گاز مایع بازه زمانی برای عاملیت توزیع به منظور مراجعه به روستاها تعریف شده بود که متاسفانه این امر در برهه‌ای دچار اختلال شده بود که با جلسات صورت گرفته با مسئولان استانی عاملیت به توزیع سیلندرهای گاز مایع ابلاغ شد که بازه زمانی مشخص شده را رعایت کند که بر این امر نیز نظارت مستمر انجام خواهد شد تا روستائیان زمستانی بی‌دغدغه را سپری کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98090301296
  • خبرنگار : 50163