سرپرست معاونت اقتصادی استاندار:

بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در چرام حل می شود

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل خواهند شد.

"سید حشمت الله صمیمی دوست" به همراه برخی مدیران اقتصادی استان در نشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام و بازدید از چند واحد تولیدی، افزود: در راستای دستورات استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی و حل مشکلات اقتصادی در شهرستان های استان به خصوص نقاط محروم، امروز در شهرستان چرام به اتفاق تمامی مدیران دستگاه‌های اقتصادی، بانک ها و موسسات مالی، پیرامون حل مشکلات واحدهای تولیدی بحث و بررسی انجام شد.
وی عنوان کرد: حدود ۱۳ طرح واحد صنعتی در شهرستان چرام در زمینه های واحد آب معدنی، کارخانه آسفالت، سیلو، شن، ماسه و بتن داریم.
سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: برخی از تصمیمات این جلسه نیاز به پیگیری و تامین بودجه در استان دارند و برخی هم لازم بود به تهران انعکاس داده شود.
صمیمی دوست تصریح کرد: بر اساس تصمیم هایی که در این جلسه گرفته شد، بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان چرام حل خواهند شد.
به گزارش ایسنا، وی پس از این نشست با حضور در چند واحد تولیدی از حمایت دولت برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با استفاده از هر ظرفیتی، تزریق منابع مالی و تسهیلات کم بهره واحدهای راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98082012831
  • خبرنگار : 50311