رشد ۴۰ درصدی درآمدهای علی‌بابا

درآمدهای شرکت چینی علی بابا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت چینی علی بابا به تازگی آمار و گزارش‌های مربوط به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر کرده که گویای رشد و افزایش ۴۰ درصدی در میزان درآمدهای این شرکت بزرگ چینی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸ است.

شرکت علی‌بابا که نمونه چینی شرکت آمریکایی آمازون است و به منظور رقابت و به چالش کشاندن آن وارد این عرصه شد. علی‌بابا (Alibaba) در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط وی تاسیس و راه اندازی شد تا به فروش آنلاین محصولات گوناگون در سراسر جهان بپردازد.

بر اساس گزارش وب سایت Financial World، دنیل ژانگ، مدیر ارشد اجرایی شرکت علی‌بابا، خاطرنشان کرده است که این گروه بیستمین سالگرد آغاز فعالیت خود را در سپتامبر جشن گرفته و به منظور گسترش و توسعه تجارت‌های بین‌المللی و درآمدزایی خود برنامه‌های طولانی مدتی دارد.  

تعداد کاربران فعال محصولات این شرکت در بازار چین با ۱۹ میلیون افزایش نسبت به سه ماهه دوم سال جاری میلادی، به ۶۹۳ میلیون رسیده است

درآمدهای علی‌بابا با ۴۰ درصد افزایش به ۱۶.۶ میلیون دلار در سومین فصل از سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده این در حالیست که جک ما، موسس و مدیرعامل این شرکت چند ماه پیش از سمت خود کناره گیری کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 98081307852
  • خبرنگار : 71591