رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان:

کارشکنی در احیاء بیمارستان امام خمینی(ره) ‌کرج ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: اگرچه تعهدات جدید برای تعیین تکلیف و پرداخت معوقات حقوق پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج انجام نشده است اما با توجه به روند موجود به آینده بیمارستان خوشبین هستیم.

قاسم طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: خریدار جدید بیمارستان امام خمینی(ره) کرج پس از تحویل گرفتن بیمارستان اقداماتی را برای احیاء این مرکز درمانی آغاز کرده و در مدت اخیر بحث تغییر تعرفه از دولتی به خصوصی برای رفع مشکلات دنبال شده است.

طاهری افزود: متأسفانه در این مدت کارشکنی‌ها در روند احیاء و بهبود وضعیت بیمارستان ادامه داشته و سنگ‌اندازی‌هایی در این خصوص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش‌های سی.سی.یو، دیالیز، قلب و درمانگاه بیمارستان فعال است و بخش جراحی هم به دلیل انجام امور عمرانی پذیرش بیمار ندارد.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت حقوق معوقه پرسنل گفت: از ابتدای سال تاکنون در سه مرحله مبالغی بین یک تا دو میلیون تومان به پرسنل پرداخت شده و آن چیزی که تعهد شده بود انجام نشده است، چون قرار بود تا ابتدای مهر امسال این معوقات تعیین تکلیف و بخش زیادی از آن پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۳۲۴ نفر از پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) حقوق عقب افتاده دارند، افزود: با وجود عملی نشدن تعهدات اما نسبت به آینده بیمارستان خوشبین هستیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98073021823
  • خبرنگار : 50022