مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز:

فعلا تایید پرداخت الکترونیکی قبض برق برای مشترکان ارسال نمی‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: ۹۶ درصد مشترکین البرزی برای دریافت قبوض الکترونیکی برق ثبت نام کرده‌اند.

بهنام بیات درگفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای مهرماه صدور قبوض کاغذی برای مشترکین برق متوقف شده و به این فرایند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۹۶ درصد مشترکین البرزی برای دریافت قبوض الکترونیکی ثبت نام کرده اند و امیداریم سایر مشترکین هم هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ثبت نام مشترکین باید شماره تماس خود را به ۵۰۰۰۱۵۲۱ و ۲۰۰۰۱۵۲۱ ارسال تا هزینه برق مصرفی خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

وی توضیح داد: در پیامکی که برای مشترکان ارسال می‌شود لینکی وجود دارد که با کلیک بر روی آن مشترکان می‌توانند از جزئیات و چگونگی برقی که مصرف کرده‌اند مطلع شوند.

بیات افزود: برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های مازاد به مشترکین، پس از پرداخت مبلغ قبض تاییده پرداخت الکترونیکی برای مشترکان ارسال نشده و بدهی مشترک به صورت خودکار صفر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: مشترکان برای اطمینان از صفر شدن بدهی خود می‌توانند به لینکی که مبلغ برق مصرفی درآن درج شده مراجعه و قبض الکترونیکی خود را چک کنند.

وی افزود: حذف قبوض کاغذی صرفه جویی زیادی در هزینه می‌شود و از قطع هزاران درخت در سال جلوگیری می‌کند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود برای اجرای درست این طرح با شرکت برق همکاری کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98072115445
  • خبرنگار : 50024