مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام خبر داد:

استقرار اکیپ رفع حوادث آبفا در پایانه مرزی مهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام از استقرار سه اکیپ امداد و اتفاقات آب و فاضلاب شهری در پایانه مرزی مهران در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس «افشین مظاهری»  با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه اکیپ رفع حوادث و اتفاقات شرکت در پایانه مرزی مهران مستقر و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به زوار و مواکب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ ها است.

وی افزود: اگر انشعابات و شبکه‌های توزیع آب دچار شکستگی شوند، این اکیپ‌ها با تجهیزات کامل شامل دستگاه بیل مکانیکی، لوله، اتصالات، ابزار آلات فنی و تعمیرات پیشگیرانه  از جمله تهیه یا تعمیر الکترو پمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها به صورت فوری  در محل وقوع حادثه حاضر خواهند بود و حوادث رفع خواهد شد.

مدیرعامل آبفای با اقداماتی که در اجرای زیرساخت های آب از جمله  تجهیز وآماده بکار دو حلقه چاه، مختص آبرسانی به پایانه مرزی، و بازسازی خطوط انتقال آب و راه اندازی سامانه های گند زدایی آب شرب چاه‌ها ، آب مورد نیاز تمامی موکب ها، سرویس های بهداشتی و سایر کاربری های موجود در مسیر و  مرز  پایانه مهران تامین شده است و  هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تامین آب مورد نیاز زائران حسینی در مرز مهران وجو ندارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98072014869
  • خبرنگار :