به گزارش ایسنا، دکتر صدیق معروفی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: خدمات در این دانشکده بر پایه چهار ارزش مبتنی بر نیاز جامعه و پاسخگویی اجتماعی، مبتنی بر شواهد و کیفیت کار، مبتنی بر عدالت و هزینه های اثربخشی ارائه می شود.
وی گفت: در کوریکولوم های آموزشی دانشکده پیراپزشکی ، حرکت به سمت دانشگاههای نسل سوم مورد توجه است و در این راستا هم کارگاههای خلق ثروت، کارآفرینی و مهارت آموزی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار میشود.
دکتر معروفی همچنین تاکید کردک دانشکده پیراپزشکی با کمبود اعضای هیئت علمی مواجه است که البته با همکاری معاونت آموزشی این موضوع در حال پیگیری می باشد.
وی افزود: بیشترین چالش ما در فیلدهای آموزشی است ، با توجه به اینکه عملکرد دانشجویان در بیمارستانها ارتقاء می یابد ، لذا در این زمینه همکاری اساتید بالینی و واحدهای واگذاری شده برای پذیرش مطلوب دانشجو حائز اهمیت است.
وی با اشاره به کار تیمی دانشجویان تصریح کرد: نگاه ما باید به تمام دانشجویان و دانشکده ها یکسان باشد و امکانات و تسهیلات به صورت عادلانه بین آنها توزیع شود.
معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از تربیت مدرس در زمینههای مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم، بحث توانمند سازی اعضای هیئت علمی با استفاده از روشهای نوین است که در پیشبرد اهداف موثر است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر معروفی تاکید کرد: اساتید به عنوان الگوی رفتاری دانشجویان محسوب میشوند ، لذا آنها باید از ارائه کوریکولومهای پنهان خودداری کنند زیرا این مساله به نفع حوزه آموزش و نظام سلامت نیست.
انتهای پیام