این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، برای تولید محتوای ارزشمند همواره باید مخاطبان خودتان را بشناسید و بدانید از چه مجرایی باید پیغام تان را به آنها برسانید. فرقی نمیکند که محتوایی کوتاه تولید میکنید یا محتوایی بلند، اما باید بهترین روش تولید محتوا را پیدا کنید تا پیغامتان تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. در ادامه مطلب به چند روش مؤثر اشاره خواهد شد که بهتر است استفاده از آنها را در برنامه کاریتان بگنجانید.
· خبرنامه
بسیاری از افراد با خبرنامهها خوب کنار میآیند. خبرنامه حتماً نباید یک بروشور چاپ شده باشد که طراحی و نگارشی حرفهای دارد. در عوض، میتواند یک پیغام بسیار ساده و کلی باشد. به این منظور، میتوانید یک ایمیل ساده بفرستید و داخل آن لینک یکی از خبرهای مهم و خواندنی آن هفته یا ماه را بگذارید. میتوانید یک نقلقول پرمعنا به اشتراک بگذارید و یا بگویید در صنعت یا کسبوکار شما چه میگذرد. محتوا نباید پیچیده باشد ولی باید به ارزشمند بودن آن بها دهید. خبرنامه میتواند یک یا دو بار در ماه فرستاده بشود و میتواند بسیار ساده باشد.
· مطالعه موردی
آیا تابهحال مشتری شما در استفاده از کالا یا خدمات شما به مشکلی برخورده است؟ یک مطالعه موردی ساده میتواند این مورد را بررسی کند و راهحلهایی که شما برای حل آن مشکل ارائه دادهاید و موفقیتآمیز بوده است را پیش روی مخاطبان قرار بدهد. همین روش میتواند روشی ساده برای تولید محتوای ارزشمند باشد.
· ایمیل
اگر میخواهید به مشتریها ایمیل بزنید، اطمینان حاصل کنید که متن ایمیل نیز ارزشمند است. نظر حرفهای و تخصصی خودتان را به آنها بگویید و به آنها درک عمیقتری از موضوع مورد بحث بدهید. بهترین منابع را در اختیار مخاطبان بگذارید و به آنها کمک کنید مطالب جدید یاد بگیرند.
· ویدئو
در آپارات، اینستاگرام و دیگر شبکههایی که میتوان از طریق آنها فایل ویدئویی به اشتراک گذاشت، فرصتهای زیادی نهفته است که نباید قدرت آنها را دستکم بگیرید. پس تا میتوانید محصول و خدمات خود را در قالب ویدئو به مشتریان معرفی کنید و از این ظرفیت برای افزایش آگاهی از برندتان بهره بگیرید.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی