این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، استفاده از ویدئوها یکی از فاکتورهای موثر بر رتبهبندی وبسایتهای مختلف در صفحه نتایج موتورهای جستجو هستند. درحقیقت رتبه وبسایتهایی که در آنها از ویدئوها استفاده شده است، ۵۳ مرتبه بهتر از رتبه وبسایتهایی است که از ویدئوها غافل بودهاند.
توزیع محتوا یکی از مهمترین بخشهای بازاریابی محتوا است
هر فردی که بهصورت مستقیم یا غیرمستقیم در صنعت بازاریابی محتوا درگیر باشد، با این پرسش روبرو شده است که "چه برنامهای برای توزیع محتوا دارد؟" بازاریابان زیرک میدانند که اگر زمان و هزینه صرف تولید یک محتوا میکنند، باید به همان اندازه زمان و هزینه صرف نمایش آن به مخاطبان مناسب کنند. اگر محتوا در زمان مناسب و از راه درست در اختیار مخاطب قرار بگیرد، بی تردید تاثیر آن مدیران برندها را شگفتزده میکند.
عادت کاربران اینترنتی در دنیای دیجیتال امروزی بیشتر دستخوش تغییر شده و با رشد پلتفرمهای توزیع محتوای ویدیویی علاقه آنها به تماشای ویدیو بیش از گذشته است. از این رو، بسته به موضوع محتوا بهتر است قالبهای توزیع مناسب آن را پیدا و از آنها به نحو هوشمندانه بهره ببرید. به عنوان مثال، آشپزی را در قالب ویدیو خیلی بهتر میتوان توضیح داد. کافی است با تحلیل و بررسی کسب و کار خود دریابید که در کدام بخش از توزیع محتوای متنی با کم لطفی کاربران مواجه هستید، آنگاه با تغییر رویکرد به تولید ویدیو بپردازید و با کمی هوشمندی در انتخاب کانال توزیع محتوا آن را در اختیار مخاطبان قرار دهید.
اساس تولید ویدیو در بازاریابی دیجیتال انتشار اطلاعات مورد نیاز کاربران در کنار اطلاعات سازندگان آن است. شما به عنوان صاحب برند میتوانید آدرسهای ارتباطی خود را در ویدیو قرار دهید و کاربران را به بازدید ویدیو و محتوای بیشتر در وبسایت و دیگر شبکههای توزیع دعوت کنید. برای این منظور بهتر است به توصیه کارشناسان سئو و بازاریابی در انتشار و سفارش رپورتاژ آگهی توجه کنید. درک نیاز مخاطب، انتخاب بهترین قالب محتوا و سپس انتشار آن در بهترین کانالهای توزیع محتوا، چاره کار است.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی