این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، پس از آن که اصول اولیه تولید محتوا را درباره فروشگاه اینترنتی خود رعایت کردید، بهتر است به فکر گامهای بعدی موفقیت باشید. شما برای فروش محصولات خود تلاش میکنید و این تلاش باید در مسیر درست و با هدف مشخصی انجام شود. همانطور که میدانید رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات غیرمستقیم برای محصول یا خدمات است. در حقیقت اگر شما از مزیتهای یک محصول بگویید و دست آخر کالای خود را بهعنوان یک گزینه خوب به دیگران پیشنهاد دهید، تبلیغات غیرمستقیم انجام دادهاید. حال اگر این مطلب در رسانههای خبری پربازدید منتشر شود، میتواند ترافیک قابلتوجهی را به وبسایت شما هدایت کند.
تصور کنید که شما در زمینه فروش صندلیهای اداری فعالیت میکنید، اگر در قالب یک مقاله آموزشی یا خبری مزیتهای استفاده از انواع مختلف این صندلیها را نسبت به مدلهای قدیمی عنوان کنید، حتما میتوانید مشتریان بالقوه را شگفتزده کنید. در ادامه بهتر است محصولات خود را بهعنوان بهترین گزینه به مشتریان پیشنهاد دهید. حال این مطلب را در وبسایتهای خبری پربازدید منتشر کنید و برای متن خود کلیدواژههای مناسب برگزینید. کاربران وبسایت با کلیک روی کلیدواژههایی که بک لینک دارند به وبسایت شما ارجاع داده میشوند و میتوانند از دیگر محصولات نیز بازدید کنند. بهبیاندیگر، انتشار رپورتاژ آگهی به شکل چشمگیری میتواند به افزایش فروش کمک کند.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی