از آذربایجان شرقی آغاز شد 

آغاز نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بر ارائه خدمات

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) همچون سال‌های اخیر، هم‌زمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات‌رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر برای اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل‌بهبود شبکه خدمات بردارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، مدیران این شرکت، در راستای نیل به هدف تکریم و پاسخ‌گویی به مشتریان، چندین سال است که هم‌زمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان که با موج سنگین سفرهای هم‌وطنان همراه می‌شود، با حضور در جاده‌ها بر فعالیت‌های امدادخودرو ایران و نمایندگی‌های مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار می‌دهند.

در این راستا، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو در روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگی‌های مجاز شهرهای تبریز و بناب و گفتگوی رودررو با مشتریان و پرسنل نمایندگی بر نحوه خدمات‌رسانی نظارت کرد.

سیدرضا حسینی در حاشیه این بازدیدها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانه‌به‌شانه مشتریان در نمایندگی‌ها حاضر شویم، بررسی واگویه‌های دارندگان محصولات ایران‌خودرو از خدمات دریافتی و اعمال آن در فرآیندها و به تبع آن ارتقاء رضایت آنان با اطلاع از موارد مطروحه در بدنه نمایندگی‌هاست.

وی در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگی‌ها تاکید کرد، کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از  فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت تلاش را از کارکنان مجموعه‌ها داریم.

در پایان این بازدید موارد و نقطه‌نظرهای مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، ثبت و توسط مدیریت عامل با قید فوریت، برای رفع آن‌ها، به ستاد و مدیران مرتبط ارجاع شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98052210956
  • خبرنگار : 30054