این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، وبسایت هایی که خدمات و محصولات فرهنگی عرضه میکنند، همواره با این چالش همیشگی رقابت روبهرو هستند که مخاطب را ابتدا جذب کنند و از همه مهمتر وی را وفادار به خود نگهدارند. برای این منظور وجود یک استراتژی تولید محتوای کارآمد راه گشای مسئله است.
مخاطب خود را بشناسید
برای جذب مشتری ابتدا باید او را بهدرستی بشناسید. سپس با توجه به سلایق و علایق او مطلب تهیه و تولید کنید و سرانجام او را با کیفیت محتوای خود جادو کنید تا به شما وفادار باقی بماند. با توجه به الگوریتمهای گوگل که بهتازگی بهروزرسانی شدهاند، کیفیت محتوا بیشازپیش حائز اهمیت است.
با وزیر خردمند مشورت کنید
پس از اینکه محتوای با کیفیت خود را بر اساس اصول و قوانین مربوط به سئو تولید کردید، حال نوبت به مشورت با وزیر خردمند در قلمرو پادشاهیتان میرسد. درست حدس زدید! انتشار رپورتاژ آگهی میتواند شما را در بین رقبا قدرتمند تر از گذشته به تصویر بکشد. از آنجایی که وبسایت شما در حوزه فرهنگ و خدمات مربوط به آن فعالیت میکند، بهتر است گزارشی از عملکرد و ویژگیهای فرهنگی را در قالب مطالب آموزشی و خبری بهصورت رپورتاژ آگهی منتشر کنید. این مطلب در سایتهای خبری معتبر و پربازدید منتشر میشود و کاربران بسیاری را متوجه حضور شما میکند.
حتی اگر در میان رقبا قد علم کردهاید و همواره در صدر نتایج جستجوی گوگل نمایش داده میشوید، بهتر است از انتشار رپورتاژ آگهی غافل نشوید تا همواره به گوگل یادآور شوید که باید در صدر بمانید.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی