این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، آن دسته از وبسایتهایی در امر آموزش موفق خواهد بود که در زمینه ارائه اطلاعات پیشرو باشند. به بیان دیگر، برای اینکه رقبای خود را کنار بزنید باید اصول اولیه بازاریابی محتوا را به خوبی رعایت کنید. پس از اینکه محتوا را به درستی تولید کردید، حال نوبت این است که با یک انرژی مضاعف کاربران را به وبسایت خود هدایت کنید تا محتوای شما بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرد.
به طور کلی این کار با ایجاد بکلینکهای ارجاع دهنده به سایت انجام میشود که در این میان توصیه کارشناسان بازاریابی و سئو بیتردید، سفارش رپورتاژ آگهی است. همانطور که میدانید رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که در قالب مطالب آموزشی یا خبری ارائه میشود. این مطلب پس از انتشار در وبسایتهای خبری پر بازدید میتواند به میزان قابل توجعی ترافیک مفید را به سمت وبسایت شما سرازیر کند.
تصور کنید که وبسایت رقیب از محتوای مناسبی برخوردار است و کاربران را به تعامل و انگیزش وا میدارد. شما نیز در تلاش برای رقابت با این وبسایت همه اصول تولید محتوا را به درستی به کار میگیرید و تقریبا به یک شکل عمل میکنید. حال زمان آن است که از یک اهرم پر قدرت برای پرتاب خود به سمت جلو استفاده کنید. درست حدس زدید، انتشار رپورتاژ آگهی همان چیزی است که به دنبالش هستید.
همانطور که پیش از این گفتیم رپورتاژ آگهی بیشتر در قالب مطالب آموزشی ارائه میشود و اگر پاسخ یک مشکل در آن پیدا شود، کاربر به این موضوع فکر میکند که حتما پاسخ سوالات دیگر را هم میتواند از وبسایت شما پیدا کند. از این رو، رپورتاژ آگهی اگر اصولی و با کیفیت نوشته شود و در نحوه انتشار آن دقت کنید، میتواند بسیار مفید و سودمند باشد. معمولا رپورتاژ آگهی در وبسایتهای خبر معتبر منتشر می شود، یعنی جایی که کاربران برای باخبر شدن از رویدادها و یافتن جواب سوالات به آنجا مراجعه میکنند.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی