به گزارش ایسنا، بلیت فروشی و همچنین شماره گذاری صندلی ورزشگاهها همچنان مشکل اصلی هواداران و دغدغهی آنها است و شاهد کشمکشهای زیادی در خصوص رفع این مشکل بوده ایم اما همچنان شاهد آن هستیم که این مشکل برای هواداران وجود دارد و در بازیهای حساس تماشاگران باید از ساعتها قبل در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا با مشقت فراوان بتوانند نود دقیقه تیم محبوب خود را تشویق کنند.
کاظم اولیایی در گفتگو با ایسنا، در خصوص ابهامات بلیت فروشی در استادیومها، اظهار کرد: سالهای سال این ابهامات وجود داشته است و شاهد آن هستیم که در استادیومها بیشتر از بلیت فروخته شده، هواداران حضور پیدا میکنند و برای رفع این مشکل باید باشگاهها و کانون هواداران وارد میدان شده و بلیت فروشی را به آنها سپرد.
او افزود: برای رفع این مشکل باید ساختارها را تغییر داد. میبینیم که هرکس وظیفهی خود را به درستی انجام نمیدهد و سوء مدیریتهایی در باشگاهها وجود دارد که باشگاهها و هواداران باید پاسخگو باشند و مدیران اشتباه خود را قبول نمیکنند.
مدیر عامل اسبق استقلال، گفت: لیگهای قبل شاهد آن بودیم که بلیتهای الکترونیکی فروخته میشد و آقای کفاشیان قراردادهایی در این خصوص بسته بود که فدراسیون و باشگاهها قرار داد را به ضرر خود میدانستند و به آن عمل نکردند و الان شکایتهایی صورت گرفته است که در حال پیگیری است.
او در خصوص رفع این مشکل پیش پا افتاده، گفت: باید با الگو گرفتن از لیگهای اروپا مسیرهای درست را انتخاب کنیم. اینکه ما این تلاشها را نمیکنیم از دو صورت خارج نیست اول اینکه نمیخواهیم این کار را کنیم که باید مسئولان پاسخگو باشند و ثانیاً نمیتوانیم که این هم به دلیل این است که مدیریتها دست نااهلان افتاده است که امیدوارم بتوانیم با کارکرد اصولی از فوتبال بهره ببریم.
انتهای پیام