تاکید یک عضو کمیسیون اقتصادی بر راه‌اندازی بازاریابی دیجیتال

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که "امروز تفکر ما خطی است و فناوری‌های جدید در حال رشد است" گفت: از هیئت رئیسه مجلس و همه نخبگان درخواست می‌کنم که یک مجمعی برای تفکر دیجیتال ایجاد کنیم مجلس باید یک کمیسیون ویژه به این مورد اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، زهرا سعیدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: ان‌شاءالله مطالبات دو قشر کارگر و معلم را جدی بگیریم. باید بدانیم که بی توجهی به خواسته‌های آنها تبعات بدی برای حال و آینده کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس ضمن اشاره به بررسی قیمت بنزین در جلسه امروز گفت: پرسش من این است که چرا به اینجا رسیده‌ایم؟ چرا با تمام این ثروت‌ها و منابع، مردم ما گرفتار مشکلات اقتصادی فراوانی شده‌اند. صد البته ملت ایران مقاوم بوده و امنیت در کشور برقرار است. اما این روزها هر کجا می‌رویم صحبت از ناامیدی و مشکلات می‌شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: پرسش این جا است که چگونه می‌توانیم مشکلاتمان را کمتر کنیم عده‌ای می‌گویند در تحریم هستیم و دشمنی نسبت به کشور ما زیاد است. اما من فکر می‌کنم که ما در طول تاریخ، کشور بی‌تحریمی نبوده‌ایم. مسئله این جا است که جهان به شدت در حال تغییر است گفته می‌شود ۳۰ سال آینده جهان به اندازه ۳۰۰ سال قبل تغییر ایجاد می‌شود. ما برای این آینده چه کرده‌ایم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر فناوری‌های جدید و دیجیتال تاکید کرد: تفکر امروز ما خطی است ولی فناوری‌های جدید در حال رشد هستند. در این شرایط تحریمی آنقدر درگیر روزمره‌گی‌ها شده ایم که نمی‌دانیم بیشتر ثروت کشورهای ثروتمند از همین تفکر دیجیتال به دست می‌آید.

سعیدی ضمن درخواست تشکیل یک مجمع برای ایجاد تفکر دیجیتال گفت: به نظر من باید یک کمیسیون ویژه به این امر مهم اختصاص یابد وزیر ارتباطات می‌تواند نقش و مسئولیت مهمی در این عرصه داشته باشد. امروزه چاه نفت جهان، داده و اطلاعات است. خاطر ما اما هنوز مکدر به این دلیل است که برای نفتمان چکار کنیم؟

وی با بیان این که "تفکر ما سنتی است" گفت: هم اکنون بسیاری از دانشمندان این عرصه ایرانی هستند باید قدر آنها را بدانیم و به آنها فرصت دهیم ما با فرزندان خود فاصله داریم فرزندان ما دیجیتال فکر می‌کند شاید ایجاد یک گفتمان دیجیتال با حفظ ارزش‌ها مؤثر واقع شود. ما برای کشف اطلاعات و داده‌ها برنامه ریزی خاصی نداریم شاید عده‌ای می‌خواهند تفکر ما را به سمتی ببرند که نتوانیم به تولید ثروت برسیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان ضمن تاکید به بحث‌های دانش بنیان گفت: باید تلاش کنیم که بازاریابی دیجیتال را راه بیندازیم تا نگران تحریم‌ها، ورودی‌ها و خروجی‌ها نباشیم. ما باید برخورد واقعی با واقعیات را به صورت یک گفتمان دربیاوریم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98021608558
  • خبرنگار : 71620

برچسب‌ها