به گزارش ایسنا، سید عزیز آشنا با اعلام اینکه چاپ کارتهای ورود به جلسه داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ آغاز شده است، تاکید کرد: به داوطلبان توصیه میشود در اسرع وقت کارتهای خود را از سامانه آزمون به آدرس www.hrtc.ir دریافت و چاپ کنند تا اگر مشکلی در کارت آنها وجود داشت بتوانند ضمن مراجعه به باجههای رفع نقص نسبت به رفع نقص آن اقدام کنند.
آشنا با بیان اینکه آدرس باجههای رفع نقص در سامانه آزمون جهاد دانشگاهی اعلام شده است، تاکید کرد: آزمون در ۱۲۸ شهر و ۲۶۲ دو حوزه برگزار میشود؛ همچنین رفع نقص تا روز پنجشنبه ۱۶ اسفند ۹۷ در باجههای رفع نقص از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ انجام میگیرد.
وی با تاکید بر اینکه ورود به جلسه آزمون بدون در دست داشتن کارت شرکت در آزمون که مشخصات صحیح و عکس داوطلب بر روی آن وجود داشته باشد، ممنوع است، بیان کرد: داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ از سامانه آزمون دریافت کنند تا فرصت رفع نقص که آخرین روز فعالیت باجههای آن روز پنجشنبه ۱۶ اسفند ۹۷ است برای آنان وجود داشته باشد.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ادامه داد: در صورتیکه هر یک از داوطلبان کد رهگیری خود را فراموش کرده باشد، میتواند ضمن مراجعه به سامانه آزمون و از قسمت بازیابی کد رهگیری نسبت به بازیابی آن اقدام کرده و کارت ورود به آزمون را دریافت و چاپ کنند.
وی افزود: چنانچه هر یک از داوطلبان سوالی در رابطه با چاپ کارت شرکت در آزمون داشته باشند، میتوانند با مرکز تماس آزمون به شماره ۸۴۶۵۶ ۰۲۱ تماس بگیرند.
تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور ۱۷ اسفند ۹۷ و ساعت شروع ۹ صبح است و اعلام نتایج از طریق مشاهده نتایج در پروفایل داوطلبان خواهد بود.
انتهای پیام