تعریف روش‌های مختلف برای تسهیل پیگیری «بسته حمایتی دولت»

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: روش‌های مختلفی از سوی این سازمان برای تسهیل در پاسخگویی به بیمه شدگان و مستمری بگیران (مخاطبین تأمین اجتماعی) در خصوص بسته حمایتی دولت تعریف شده است.

به گزارش ایسنا، رحیم اردلان افزود: یکی از راه‌های پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول می‌توانند از طریق کد دستوری #۹*۱۴۲* از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی #۹*۱۴۲۰* اختصاص یافته است.


اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت می‌دانند و تاکنون این کمک را دریافت نکرده‌اند می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲۰* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.


معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راه‌های پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریع‌تر و در راستای گسترش کانال‌های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار، در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala برای بهره برداری در دسترس است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 97110905077
  • خبرنگار :