رئیس هیات کشتی مازندران: مسئولیت گرفتن تعهد مالی از تیم‌ها بر عهده فدراسیون است

رئیس هیات کشتی مازندران با بیان اینکه هیات‌های کشتی مسئولیتی در قبال انجام تعهدات تیم‌ها در لیگ ندارند، گفت: این موضوع از وظایف فدراسیون کشتی است.

اصغر ثمربخش در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اظهارات مریم منظمی، نایب رئیس  بانوان فدراسیون کشتی مبنی بر اینکه تعهدات تیم‌های شرکت کننده در لیگ به هیات‌های استانی برمی‌گردد، اظهار کرد: نمی‌دانم این حرف بر چه اساسی است. فکر نمی‌کنم در اساسنامه هم آمده باشد که  اگر باشگاهی که سرمایه گذاری می‌کند تعهدش را انجام ندهد به هیات استانی مربوط شود. الان در بخش آقایان باشگاه‌هایی هستند که تعهداتشان را انجام ندادند و خود کمیته انضباطی  فدراسیون کشتی جریمه‌هایشان را مشخص کرده که باید پرداخت کنند و بنابراین استثنا نمی‌تواند باشد.

او در ادامه افزود: اگر تیم تحت نظارت و اختیار هیات استانی در لیگ شرکت ‌کند بی شک باید به پرداخت تعهدات خودش ملزم باشد اما اگر تیمی به عنوان  باشگاه، موسسه یا نهادی معرفی می‌شود ربطی به هیات پیدا نمی‌کند که تعهد مالی اش را انجام دهد یا خیر.

ثمربخش با بیان اینکه مازندران در فصل سوم لیگ کشتی کلاسیک بانوان دو تیم داشت، تاکید کرد: این دو تیم را به عنوان یک باشگاه و بخش خصوصی معرفی کردیم و تعهداتشان بر عهده خودشان است و اگر تعهداتشان را انجام ندهند کمیته انضباطی باید جرایمشان را مشخص کند.

رئیس هیات کشتی مازندران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا هیات‌های استانی برای معرفی نمایندگان خود در لیگ استانداردهایی را قرار می‌دهند که مسئولان تیم‌ها به تعهداتشان عمل کنند یا خیر؟ گفت:  به هر حال اینها ضمانت‌هایی است که فدراسیون باید بگیرد و به ما مربوط نمی‌شود. در مورد مسابقات آقایان هم همینطور است در  همین استان خودمان  تیم آرش زین را با سلام و صلوات آوردند اما نتوانست تعهداتش را انجام دهد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ دی ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 97100904598
  • خبرنگار : 71613