هزینه ده‌ها میلیون دلاری روی دست دولت ترامپ برای جدایی کودکان خانواده‌های مهاجر

دولت ترامپ بیش از ۸۰ میلیون دلار در سال گذشته میلادی برای اسکان، مراقبت و پیوستن دوباره هزاران کودک مهاجر که از والدین‌شان در مرز جنوبی بر اساس سیاست "تحمل صفر" جدا شده بودند، هزینه کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس آمار ذکر شده در گزارشی که از سوی اداره خدمات انسانی و سلامت آمریکا (HHS) به کنگره داده شده است، دولت ترامپ بیش از ۸۰ میلیون دلار هزینه برای این خانواده‌های مهاجر صرف کرده است.

با توجه به اینکه هنوز ۱۴۰ کودک قرار است به خانواده‌هایشان بپیوندند و هنوز در بازداشت‌گاه‌های خدمات انسانی و سلامت به سر می‌برند، انتظار می‌رود این رقم افزایش یابد.

۱۱۷ نفر از این کودکان والدین‌شان از کشور دیپورت شده‌اند و همچنین خانواده ۳۰ تن از این کودکان اعلام شده است واجد شرایط برای نگهداری از این کودکان به دلیل سوابق کیفری نیستند.

این گزارش نشان می‌دهد که سیاست تحمل صفر دولت ترامپ چه هزینه‌هایی را برای مالیات دهندگان به همراه داشته است.

بر اساس آمار اداره خدمات انسانی و سلامت آمریکا در کل ۲۶۶۷ کودک از والدین‌شان جدا شده و به بازداشتگاه‌های این اداره انتقال یافتند. به طور متوسط هر کودک ۸۳ روز در زندان بوده است.

هزینه‌های اسکان، تحصیل و غذا برای این کودکان نزدیک به ۵۹ میلیون دلار بوده است و باقی هزینه‌ها شامل مراقبت‌های پزشکی و برنامه‌های حمایتی بوده است.

در حال حاضر ۹۲ درصد از این کودکان به والدین‌شان یا خویشاوندان و سرپرستان‌شان دوباره پیوسته‌اند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۰ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 97083015200
  • خبرنگار : 71089