کلیپرز بعد از ۴ سال گلدن استیت را در خانه شکست داد

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که لس‌آنجلس کلیپرز بعد از نزدیک به چهار سال توانست برابر گلدن استیت به برتری برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، تیم لس آنجلس کلیپرز موفق شد در خانه در سالن استپلس سنتر در پایان وقت اضافه اول با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۶ گلدن استیت واریرز را شکست دهد. برای کلیپرز لو ویلیام ۲۵ امتیاز و مونترزل هارل ۲۳ امتیاز از روی و بازیکن سال اولی خود گیلچس الکساندر ۱۸ امتیاز کسب کردند تا بعد از تقریبا چهار سال در خانه، گلدن استیت را شکست دهند.

برای گلدن استیت کوین دورانت قبل از ترک زمین در وقت اضافه به خاطر شش خطا شدن، با ثبت ۳۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، تریپل دبل کرده بود. کلی تامپسون هم ۳۱ امتیاز کسب کرد ولی در نبود استفن کری و عدم تشکیل زوج "اسپلش برادرز" فقط ۵ شوت سه امتیازی موفق از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد که برای جلوگیری از سومین شکست مدافع عنوان قهرمانی کافی نبود.

تیم کلیپرز در ۵ دقیقه و ۱۵ ثانیه مانده به پایان با ۱۱ امتیاز اختلاف و با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۵ از حریف پیش بود ولی در نهایت گلدن استیت بازی را در عدد ۱۰۶ به تساوی کشاند. در اوقات اضافی تیم بدون ستاره کلیپرز با ۱۰ امتیازی که لو ویلیام کسب کرد موفق شد گلدن استیت را شکست دهد. کلیپرز ۷ بازی گذشته در استپلس سنتر مقابل گلدن استیت را باخته بود و از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۴ در خانه پیروز نشده بود. آن ها با این پیروزی رکورد بازی های خانگی این فصل خود را به ۱-۶ ارتقا دادند.

دریموند گرین بعد از ۲ بازی غیبت و شوان لیوینگستون بعد از ۷ بازی غیبت به خاطر آسیب دیدگی پای راست به ترکیب گلدن برای بازی مقابل کلیپرز اضافه شده بودند در حالی که فوق ستاره تیم  استفن کری همچنان به خاطر مصدومیت کشاله ران پای چپ غایب بود.

اسطوره بسکتبال آمریکا بیل راسل و مالک باشگاه کلیپرز استیو بالمر بازی را در استپلس سنتر از نزدیک تماشا کردند.

در دیگر بازی تیم ساکرامنتو کینگ موفق شد در خانه در سالن گلدن وان سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز را ۱۰۴ بر ۹۹ شکست دهد. برای ساکرامنتو دی آرون فاکس ۱۹ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل و ویلی کولی استین ۱۳ امتیاز و ۱۳ ریباند و از روی نیمکت بوگدان بوگدانویچ ۲۲ امتیاز کسب کردند تا به ۱۴ شکست متوالی برابر سن آنتونیو پایان دهند.

برای اسپرز لامارکوس آلدریج ۱۴ امتیاز و ۱۸ ریباند و دمار دروزان ۲۳ امتیاز و ۸ پاس منجر به گل و از روی نیمکت رودی گی ۱۴ امتیاز و ۹ ریباند کسب کردند ولی برای پنجمین بار در این فصل شکست خوردند.

اسپرز با امتیازاتی که آلدریج و دروزان کسب کردند در ۵ دقیقه و ۱۱ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم، بازی را در امتیاز ۹۰ مساوی کردند اما بعد از آن روند امتیازگیری اسپرز متوقف شد و تا ۱ دقیقه و ۶ ثانیه مانده به پایان  هیچ امتیازی کسب نکردند و حریف در این بازه ۱۰ امتیاز کسب کرد و ۱۰۰-۹۰ از اسپرز پیش افتاد.

برای ساکرامنتو در باخت دو شب گذشته مقابل لس‌آنجلس لیکرز فقط ۴ پاس منجر به گل ثبت شده بود، اما در بازی مقابل اسپرز موفق شدند ۲۷ پاس منجر به گل ثبت کنند و بعد از تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۴ بار دیگر سن آنتونیو را شکست دهند.

پاول گسول سنتر کهنه کار اسپرز به خاطر مصدومیت پای چپ، سرشناس‌ترین غایب بازی بود.

تیم تورنتو رپترز در خانه در سالن اسکاچی بانک آرنا با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۱۰ مغلوب میهمان خود نیواورلینز پلیکانز شد. برای پلیکانز ستاره این تیم آنتونی دیویس ۲۵ امتیاز و ۲۰ ریباند و ایتان موور ۳۰ امتیاز کسب کردند تا به روند شش پیروزی متوالی تورنتو پایان دهند. ایتان موور در بازی دیشب درخشان ظاهر شد و ۱۳ پرتاب از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد تورنتو کرد. جرو هالیدی با ۲۹ امتیاز و ۱۴ پاس منجر به گل و جولیوس رندل با ۱۷ امتیاز و ۱۲ ریباند، دبل دبل کردند تا پلیکانز سومین برد متوالی خود را کسب کند. جرو هالیدی نه تنها در کسب امتیاز موفق بود بلکه در دفاع نیز عالی عمل کرد. آلوین گنتری سرمربی پلیکانز در مصاحبه بعد از بازی گفت: "اگر کووای لنارد ۷ شوت موفق از ۲۰ اقدام خود داشته باشد، یعنی شما دفاع برجسته‌ای در مقابل او انجام دادید."

برای تورنتو پاسکال سیاکام ۲۲ امتیاز، کووای لنارد ۲۰ امتیاز و سرژ ایباکا ۱۹ امتیاز و ۱۴ ریباند کسب کردند ولی مانع از ثبت اولین شکست خانگی تورنتو در این فصل نشدند. قبل از شروع رقابت‌ها در هفته پنجم، تیم‌های فیلادلفیا ( ۰-۷ )، میلواکی ( ۰-۶ )، ممفیس ( ۰-۵ ) و تورنتو تیم‌های بدون شکست در خانه بودند، اما در آغاز هفته پنجم تورنتو و ممفیس اولین شکست خانگی خود را تجربه کردند.

آنتونی دیویس موفق به ثبت دو بلاک شات در بازی شد و تعداد بازی های متوالی که پلیکانز در آن حداقل موفق به ثبت یک بلاک شات می‌شود را به عدد ۳۰ و تعداد بازی‌هایی که در آن خود موفق به کسب ۲۰ امتیاز و ۲۰ ریباند می‌شود را به ۵ بازی متوالی ارتقا داد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

اورلاندو مجیک ۱۰۹- واشنگتن ویزارد ۱۱۷

فیلادلفیا سونتی سیکسرز ۱۲۴ – میامی هیت ۱۱۴

یوتا جاز ۹۶ – ممفیس گریزلیز ۸۸

دالاس ماوریکس ۱۰۳ – شیکاگو بولز ۹۸

بروکلین نتس ۱۱۳ – مینه سوتا تیمبرولوز ۱۲۰

فینیکس سانز ۱۰۱ – اوکلاهاما سیتی تاندر ۱۱۸

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97082210676
  • خبرنگار : 71418

برچسب‌ها