به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، جواد موحد (دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال) در این نشست با اشاره به پر شدن بیش از نیمی از ظرفیت نمایشگاه، گفت: تاکنون حدود چهار هزار متر یعنی نیمی از فضای موجود دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانههای دیجیتال توسط علاقهمندان به حضور در نمایشگاه اشغال شده است.
او ادامه داد: بیشترین فضا را تا این لحظه بخش پایگاههای اینترنتی اشغال کردند و بعد از آن استارت آنها، نرم افزارهای تلفن همراه و محتوای دیجیتال در رتبه های بعدی قرار گرفتهاند. همچنین با توجه به برگزاری جام خلیج فارس در بخش بازیهای دیجیتال نمایشگاه، این بخش نیز فضای مناسبی را به خود اختصاص داده است.
مهدی رمضانی (معاون رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییسجمهوری) نیز در سخنانی اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای استارتآپها، شتاب دهندهها و شرکتهای دانش بنیال فراخوانی را برای حضور با تخفیفهای اعلامی از سوی مرکز رسانههای دیجیتال ارسال کرده است تا از تسهیلات ویژه شرکتهای دانش بنیان و استارتآپها بهرهمند شوند.
در ادامه مجتبی مشیری (نماینده موسسه فرهنگی اکو) نیز با اشاره به حضور غرفههای بخش بین الملل، گفت: ۹ کشور عضو اکو و جمهوری اسلامی ایران به همراه سازمان بینالمللی اکو در نمایشگاه دوازدهم غرفه خواهند داشت.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال دهم تا ۱۴ آبان ماه در مصلی تهران برگزار میشود.
انتهای پیام