«دردسر هری» آلفرد هیچکاک در شبکه چهار

فیلم سینمایی «دردسر هری» ـ اثری از آلفرد هیچکاک ـ این هفته در قالب جشنواره فیلم‌های اقتباسی شبکه چهار سیما، به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه چهار، روزانه یک اثر اقتباسی از آثار ادبی جهان که شامل نمایشنامه‌ها و داستان‌های کوتاه ادبی است را پخش می‌کند که فیلم «دردسر هری» اثری از آلفرد هیچکاک روز سه شنبه (ششم شهریور ماه) به روی آنتن خواهد رفت.

این فیلم که در سال ۱۹۵۵ ساخته شده قصه پیدا کردن جسد فردی به نام هری است که اتفاقی در جنگل پیدا می‌شود و هر کسی که در آن اطراف است، فکر می‌کند خودش او را کشته است. همسر هری، یک دریانورد، یک پیر دختر و یکی دو نفر دیگر هر یک به‌ صورت جداگانه با جسد برخورد می‌کنند و هر کدام به‌ تنهایی تلاش می‌کنند جسد را مخفی کنند.

همچنین فیلم‌های سینمایی «ترکیب نهم» به کارگردانی ویلیام پیتر بلاتی، یکشنبه (۴ شهریور ماه)، «چارلی و کارخانه شکلات سازی» به کارگردانی تیم برتون روز دوشنبه (۵ شهریور ماه)، «دردسر هری» اثری از آلفرد هیچکاک روز سه شنبه (۶ شهریور ماه)، «گوزن جوان» به کارگردانی کلارنس براون، روز چهارشنبه (۷ شهریور ماه)، فیلم جنایی «خارج از دید» ، پنجشنبه (۸ شهریور ماه)  و «شغل آقای برینک» به کارگردانی ویلیام فرید کینگ در روز جمعه (۹ شهریور ماه) به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌روند.

این فیلم‌های سینمایی هر روز ساعت ۱۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲ بامداد خواهد بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۴ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97060401792
  • خبرنگار :