به گزارش ایسنا و به نقل از نیوز، رضایت مسافران، مهمترین نکته برای افزایش تقاضای مسافرتهای هوایی است.
کارشناسان اظهار کردند: از آنجایی که سفرهای هوایی افراد را در محیطی با فشار کم، صداهای ناخوشایند، انتظار طولانی برای ورود به هواپیما و سپس خروج قرار میدهند، میتوانند برای افراد به ویژه آنهایی که مضطرب هستند، تجربه ناخوشایندی باشند.
اکثر شرکتهای تجاری در صنعت حملونقل هوایی از این موضوع آگاه هستند و سعی در سرمایه گذاری برای سرگرمیهای پروازی دارند تا بتوانند راه حلهایی برای دست یافتن مسافران به احساس بهتر به دست آورند.
با این حال، باز هم رضایت مشتری هنوز به طور کامل به دست نیامده است.
بیشترین مسافرانی که از تجربه سفر خود رضایت دارند، مسافران با سن 18 تا 34 سال هستند.
کارشناسان اظهار کردند: مهمترین نارضایتی مسافران از تجربه ناخوشایند آنها در فرودگاه است و نه شرکت هواپیمایی خاصی.
هنوز هم افراد هزینه سفر را بزرگترین مانع برای انجام سفرهای هوایی اعلام میکنند.
مهمترین نکته این است، از آنجا که شرکتهای هواپیمایی بیشترین تاکید را بر مسائل امنیتی دارند، راحتی، سرگرمی و اصول اولیه را فراموش کردهاند.
نوآوری در فناوری بسیار خوب است و رضایت مشتری را افزایش میدهد، به ویژه زمانی که افزایش راحتی و کاهش زمان انتظار در نظر گرفته شود.
کارشناسان اظهار کردند: درست همانند تجربه سفر و گردشگری با دیگر روشها، سفرهای هوایی میتوانند منجر به تعامل بین انسانها شوند.
انتهای پیام