به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت the verge، نرمافزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را میدهد تا بهصورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقیهای مورد علاقه خود را جستوجو کرده و به آنها گوش بسپارند.
این اپلیکیشن نیز نظیر سایر رقبای خود از جمله اپل موزیک، به علاقمندان خود این اجازه را میدهد تا بدون اشتراک ماهانه و پرداخت حق اشتراک، به حجم وسیعی از موسیقیهای موردنظر و موردعلاقه به صورت آنلاین خود گوش فرادهند.
حالا اسپاتیفای در حال تست و آزمایش یک قابلیت جدید برای کاربران رایگان خود در استرالیاست تا به آنها اجازه دهد بدون پرداخت پول اضافه، تبلیغات و آگهیهای این پلتفرم را رد کرده و نادیده بگیرند. اسپاتیفای همچنین اعلام کرده است در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش، قابلیت مذکور برای عموم کاربران این اپلیکیشن ارائه و عرضه خواهد شد.
اسپاتیفای (Spotify) که یک نرمافزار و رسانه پخش آنلاین و جاری موسیقی، پادکست و ویدئوست، به طور رسمی در سال ۲۰۰۸ میلادی راهاندازی شد و از آن زمان نیز با افزودن قابلیتهای بسیاری، توانسته است توجه بخش اعظمی از کاربران گوشیهای هوشمند را به خود جلب و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. از مهمترین رقیبان اسپاتیفای میتوان به نرمافزار مشابه اپل موزیک اشاره کرد که کاربران گوشیهای آیفون از آن استقبال بینظیری کردهاند.
انتهای پیام