علی عیسی زاده، در گفتوگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چرا درهفته های اول و دوم تبلیغاتی محیطی وجود نداشت؟ اظهار کرد: با توجه به این شیوه عقد قرارداد سازمان لیگ و فدراسیون برای تبلیغات محیطی تغییر کرده و قرار است شرکت های برای این موضوع به صورت مستقیم با سازمان لیگ قرارداد منعقد کنند، در هفتههای اول و دوم تبلیغات دور زمین را نداشتیم و ان شاءالله از هفتههای آینده این تبلیغات را خواهیم داشت.
وی بیان کرد: شنیده ایم که قرارداد خوبی در این زمینه منعقد شده و انتظارمان از سازمان لیگ این است که حق و حقوق تمام باشگاهها را در نظر بگیرد و مانند فصول گذشته نباشد که درآمد تبلیغات که حق تمام تیمها است، صرف پرداخت بدهی های استقلال و پرسپولیس شود. این دو تیم خودشان به سازمان لیگ بدهکار هستند و نباید این درآمد تنها صرف آنها شود و باید حق باشگاه های دیگر نیز داده شود.
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان ، گفت: مردم از ما انتظار دارند و ما هم باید بازیکن خوب جذب کنیم و تنها تیم های استقلال و پرسپولیس نیستند که مشکل دارند. درست است که این دو تیم بزرگ هستند ولی نمیتوانیم از حق و حقوق مان بگذریم و از سازمان لیگ انتظار داریم که در قرارداد جدید برای تبلیغات، تمام تیم ها را ببیند و حق ما را ضایع نکند.
عیسی زاده در پایان صحبتهای خود در پاسخ به این سوال که باشگاههای استقلال و پرسپولیس معتقدند که باتوجه به این که بیشترین هوادار را دارند پس باید سهم بیشتری از درآمد تبلیغات دور زمین به آن ها برسد؟ عنوان کرد: اگر تیم های دیگر مقابل آنها بازی نکنند پس این دو تیم چگونه میخواهند در لیگ بازی کنند؟ به گفته خود مسئولان این باشگاه ها، هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولس 60، 70 میلیارد تومان از پیامک ایرانسل درآمد نصیب شان میشود که این درآمد هنگفتی است. سایه سنگین رانت استقلال و پرسپولس بر درآمدهای تبلیغاتی لیگ برتر ایران دیده می شود و این در حالی است که ما بدهکار سازمان لیگ شده ایم و نمی دانم بر چه اساسی با ما این گونه رفتار میشود و این ظلم مضاعفی در حق است.
انتهای پیام