حماس سنگ‌اندازی فتح در مسیر لغو محاصره غزه را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد، رفتارهای منفی جنبش فتح و تداوم هجمه‌های رسانه ای آن با هدف سنگ‌اندازی در مسیر به ثمر نشستن تلاش‌ها برای پایان رنج و محنت‌های ملت فلسطین در نوار غزه صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه‌ای تأکید کرد، رفتارهای منفی جنبش فتح و تداوم هجمه‌های رسانه‌ای آن با هدف سنگ‌اندازی در مسیر به ثمر نشستن هرگونه تلاش ملی، مصری، منطقه‌ای و بین‌المللی در زمینه برقراری وحدت ملی و پایان یافتن رنج و محنت‌های ملت فلسطین در نوار غزه صورت می‌گیرد. 

بر اساس این بیانیه، حماس در راستای پایان بخشیدن به رنج و محنت‌ها و گرفتاری‌های مردم نوار غزه تلاش می‌کند لذا رهبران این جنبش با همکاری و هماهنگی تمامی محافل ملی فلسطین، برادران مصری و مسئولان بین‌المللی تلاش‌های گسترده‌ای را برای لغو محاصره نوار غزه، پایان بخشیدن به مجازات های اعمال شده بر مردم این منطقه، برقراری وحدت و آشتی ملی و برخورداری فلسطینیان از امنیت و آسایش انجام می‌دهند.

حماس در این بیانیه رفتارهای نسنجیده جنبش فتح و هجمه‌های رسانه ای آن علیه طرح‌های مربوط به تحقق وحدت ملی و لغو محاصره غره را محکوم کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۶:۱۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 97051507718
  • خبرنگار : 71417