تارتار: داوری باعث بهم ریختگی من شد/ از بازیکنانم گله‌مندم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید بازیکنانش از فرصت‌های خود به اندازه کافی استفاده نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی زیبایی بود و هر دو تیم برای بردن وارد میدان شده بودند. من به بازیکنان خودم گفته بودم که باید تا آنجایی که امکان دارد در نیم فصل اول امتیازات ممکن را جمع کنیم چون در نیم فصل دوم کار بسیار سخت می‌شود. در این بازی توانستیم زود به گل برسیم و در کل موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف‌مان داشتیم. بازیکنان ما در بازی گذشته که نتیجه را واگذار کردند من از آنها متشکر بودم ولی در این بازی از آنها گله‌مندم. بازیکنان ما در این بازی موقعیت‌های بسیاری داشتند اما با بی‌دقتی نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. در نیم فصل دوم کار بسیار سخت می‌شود و ما نباید از چنین موقعیت‌ها به این راحتی بگذریم.

تارتار ادامه داد: از لحاظ بدنی و تیمی از تیم نفت مسجدسلیمان برتر بودیم و کاملا بازی را در اختیار داشتیم. خوشحالم از اینکه مردم این استان با برد این بازی خوشحال از استادیوم بیرون می‌روند و هیچ چیزی بالاتر از این نیست که هواداران پارس جنوبی جم با پیروزی‌های ما خوشحال و شاد باشند.

وی درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: ما سعی کردیم در این فصل بدنه اصلی تیم‌مان را حفظ کنیم. شرایط اورژانسی‌ای که تیم ما در این فصل داشت باعث شد که در طی ۱۰ روز ۱۰ بازیکن خود را حفظ کنیم و بازیکنان باتجربه خود را نگه داریم و خریدهای خوبی که داشتیم باعث شده که تا در این فصل بازیکنان خوبی را در اختیار داشته باشیم. تمرینات، دوره‌های بدنسازی و بازی‌های دوستانه‌ای که در پیش فصل داشتیم باعث شده تا پارس جنوبی جم در این فصل بسیار آماده باشد.

تارتار در مورد عملکرد داوری ‌گفت: در نیمه اول آقای عادل قضاوت خوبی را نداشت. من به شخصه با دیدن قضاوت ایشان به هم ریخته بودم اما در نیمه دوم قضاوت بی‌نقصی داشتند.

او در مورد مازندرانی بودن داور بازی تیمش مقابل نساجی، گفت: این اتفاق نباید صورت بگیرد و امیدواریم که در آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.

او در مورد خلاءهای موجود در برخی پست‌ها افزود: ما در این پست‌ها چند بازیکن جوان را در اختیار داریم اما باید به سرعت این خلاءها را پر کنیم و به دنبال بازیکن باتجربه در این پست‌ها باشیم.

تارتار در مورد عملکرد دروازه‌بان تیمش، گفت: در تیم ما هر کس عملکرد خوبی داشته باشد بازی می‌کند و تا زمانی که خوب باشد می‌تواند بازی کند. احمد گوهری از سال گذشته این عملکرد خوب را داشت و در دو بازی آخرمان در فصل گذشته گلی را دریافت نکرد و در کل نمایش خیلی خوبی داشت. رحمان احمدی در این مسابقه درون دروازه قرار گرفت و در حال حاضر شرایط این بازیکن خوب است و جزو بازیکنان خوب ماست و با تجربه‌اش می‌تواند به تیم ما کمک کند.

او در مورد تماشاگران این بازی گفت: انتظار داشتم که تماشاگران بیشتری به این بازی بیایند ولی ما دست تک تک هوادارانی که به استادیوم آمدند را می‌فشاریم و از همه آنها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97051106237
  • خبرنگار : 71617