حسینی شاهرودی:

بی‌درایتی برخی از دست‌اندرکاران مشکلاتی در حوزه اقتصادی به وجود آورد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه امروز بی‌درایتی و بی‌کفایتی و تصمیمات متضاد برخی از دست‌اندرکاران اقتصادی مشکلاتی را در حوزه‌های بانکی، ارزی، سکه و مسکن و خودرو ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، سیدحسن حسینی شاهرودی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران شرایط سختی را امروز تحمل می‌کند و جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ما تحمیل شده است و در این شرایط بی‌درایتی و بی‌کفایتی و تصمیمات متضاد برخی از دست‌اندکاران اقتصادی مشکلاتی را در حوزه‌های بانکی، ارزی، سکه و مسکن و خودرو ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: بحران آب و بیکاری این چالش‌ها را مضاعف کرده است، از ریاست محترم جمهور می‌خواهم ترتیبی دهد تا تغییر در کابینه منجر به انسجام و همگرایی در این تیم شود و تدوین برنامه‌ جامع اقتصادی کوتاه مدت و درازمدت برای کشور به ارمغان بیاورد تا با اتکا به ظرفیت‌های داخلی، تهدیدات دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: از وزیر نیرو می‌خواهم با توجه به بحران آب شرب در استان، سفر به استان را تسریع بخشد، مردم شهرستان شاهرود و خیلی از بخش‌های استان با مشکل جدی آب شرب مواجهند و نیازمند برنامه و اقدام فوری هستیم.

حسینی ادامه داد: از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم اگر خود را متولی کشاورزان کشور می‌داند خسارت ناشی از سرمازدگی سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ را جدی گرفته و در جهت احقاق حقوق این افراد اقدام کند. از وزیر صنعت و معدن می‌خواهم پیرو مکاتبات متعدد در خصوص ضرورت توسعه عادلانه و عاقلانه معادن شرق استان که ظرفیت بی‌نظیر را برای اشتغال دارد توجه کرده و از گسترش تخریب منابع طبیعی و محیط زیست و منابع آبی منطقه جلوگیری کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97043116960
  • خبرنگار : 71560

برچسب‌ها