سفیر ایران در کرواسی: تلاش‌ها برای اعتلای نام ایران در ورزش جهان ستودنی است

سفیر ایران در کرواسی با تجلیل از قهرمانی کشتی‌گیران آزادکار و فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان تاکید کرد که وزارت ورزش و فدراسیون کشتی تلاش‌های موثری برای اعتلای نام و جایگاه ایران در ورزش جهان انجام می‌دهند که شایسته تقدیر است.

محمدرضا صادق در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به کرواسی، درباره حضور در سالن رقابت های کشتی نوجوانان جهان و دیدار و گفت‌وگو با فرنگی کاران نوجوان تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران موفق شد بالاتر از تیم های آمریکا و روسیه بر سکوی نخست جهان قرار گیرد تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی های فرزندان عزیز این مرز و بوم باشیم. حدود ۷۰۰ کشتی گیر از ۳۶ کشور جهان در کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان در کرواسی حاضر شدند و قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران در جهان بار دیگر نشان داد نوجوانان و جوانان ایرانی شایسته کسب افتخار و ایستادن بر قله‌های افتخار را دارند.

سفیر ایران در کرواسی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه ورزش و مخصوصا رشته های مدال آور همچون کشتی از نگاه دولت گفت: آقای سلطانی فر روز شنبه در تماسی که با من داشتند با حساسیت و دقت پیگیر اوضاع کشتی گیران ایران بود و بنده نیز این اطمینان را به وزیر دادم که تا حد امکان هر کاری که از دستمان برآید برای کشتی گیران انجام می‌دهیم. مسئولان و کادر فنی تیم های کشتی ایران زحمات زیادی می کشند تا کشتی گیران نوجوان بهترین نتایج را کسب کنند و این موضوع ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی و وزارت ورزش هر دو تلاش های بسیار خوبی برای اعتلای نام و جایگاه ورزش ایران در رقابت های بین المللی دارند و همه برای اعتلای نام ایران و ایرانی زحمت می کشند. به هر حال ممکن است گاهی بدلیل برخی کمبودها مشکلاتی در مسیر حرکت ورزش بوجود بیاید اما همه باید سعی کنیم مشکلات در کار اجرا را برطرف کنیم تا به اهداف موردنظر برسیم.

صادق در پایان با بیان اینکه دشمنان ایران همواره سعی در ایجاد مشکلات برای کشور و ورزش ایران دارند، گفت: با وجود همه سنگ اندازی‌های خارجی باز شاهد افتخارآفرینی جوانان این مرز و بوم در همه زمینه ها از جمله ورزش و کشتی هستیم. جا دارد این قهرمانی های ارزشمند را به تمامی مردم عزیز ایران تبریک بگویم و برای کشتی گیران که همیشه پیام آور شادی و کسب افتخار برای ملت ایران بوده اند آرزوی موفقیت داشته باشم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97041809736
  • خبرنگار : 71506