علی خاکسار در گفتوگو با ایسنا، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز اعتبارات رویداد همدان 2018 تخصیص نیافته بنابراین عملا کار خاصی در حوزه تبلیغات رویداد رخ نداده است.
وی یادآور شد: فعلا ادارهکل میراث فرهنگی از محل اعتبارات داخلی کار تبلیغات ملی را آغاز کرده است و تا کنون نیز شاهد اجرای کارهای متعددی در این حوزه بودیم.
معاون گردشگری ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: ساخت و اجرای کلیپها، فیلمهای کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی در شبکههای ملی آغاز شده است.
خاکسار گفت: به تازگی هم در 20 ایستگاه پرتردد متروی تهران تبلیغات صورت میگیرد و با برخی فرودگاههای مطرح کشور قرارداد انجام امور تبلیغات رویداد 2018 منعقد و کار آغاز شده است.
وی ادامه داد: در داخل شهر تهران و در سطح جادههای پرتردد و چند مسیر پرتردد قطار نیز بیلبوردهایی اجاره شده است و کار تبلیغات انجام خواهد شد.
معاون گردشگری ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز در اجرای برنامهها و جشنوارههای مختلف به تبلیغات رویداد همدان 2018 خواهیم پرداخت.
انتهای پیام