انتقاد نماینده سلماس از به فروش نرفتن محصولات باغی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با بازاریابی و فروش سیب‌های دپو شده در انبارهای شهر سلماس اقدام کند.

به گزارش ایسنا، شهروز برزگر در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس ضمن محکومیت اقدام سخیف آمریکا بیان کرد:‌ به دستگاه دیپلماسی کشور خسته نباشید می‌گویم چرا که به خوبی عمل کرد.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با سیب‌های دپو شده در سردخانه‌های شهرستان سلماس بیان کرد:‌ لطفا در رابطه با بازاریابی و فروش سیب‌های دپو شده اقدام عاجل شود. چرا که باغدار زحمت کشیده و محصول را تولید کرده است و جهاد کشاورزی باید در فروش محصول کمک کند. همچنین لطفا در رابطه با پایاب سد زولا و دریک اقدام شود. چرا که این پروژه‌ها خوابیده است و برای مدیریت آب باید در رابطه با زهکشی و لوله کشی برنامه ریزی شود. این سد در حوزه آبی دریاچه ارومیه قرار ندارد و یک قطره آب از آن وارد دریاچه نمی‌شود. لطفا اجازه دهند این طرح تکمیل شود.

وی در ادامه بیان کرد: در رابطه با راههای روستایی که نیازمند ترمیم است اقدام لازم صورت گیرد.

برزگر در پایان در تذکری به وزیر کشور بیان کرد:‌ در مورد راهها و خیابانهای شهرستان سلماس اقدام شود چرا که نیازمند حمایت دولت هستند و شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد دولت باید در این زمینه اقدام کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97021910609
  • خبرنگار : 71560