جانشین جدید رئیس سازمان بسیج:

تقدیم پرچم حکومت اسلامی به امام زمان با مدیریت جهادی قابل انجام است

جانشین جدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج و سپاه امروز این افتخار بزرگ را دارند که با شاخص‌های جهادی اخلاص، توکل، صبر و به استقبال کارهای سخت رفتن می‌تواند در تامین انتظارات رهبری نظام و منویات فرمانده کل سپاه موفق باشد.

به گزارش ایسنا، سردار سپهر طی سخنانی در مراسم معارفه اش در این مسئولیت با تشکر از حسن ظن و اعتماد سردار محمدعلی جعفری به وی برای اعطای مسئولیت به عنوان جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مراجعه به منظومه فکری امام و رهبری متوجه می شویم که بسیج برای شکل گیری امت اسلامی نقش ویژه‌ای دارد و مهمترین کار این سازمان کمک به شکل گیری این مهم است و یکی از مهمترین موارد در آخر الزمان برای تحقق فرج امام عصر این است که امت اسلامی آماده حضور در زیر پرچم ولی عصر داشته باشد.

وی افزود: ان‌شاءالله امت ما لیاقت تقدیم کردن پرچم حکومت اسلامی به امام زمان را داشته باشد و ما یقین داریم که این کار با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی قابل انجام است.

سپهر در پایان گفت: بسیج و سپاه امروز این افتخار بزرگ را دارد که با شاخص های جهادی اخلاص، توکل، صبر و به استقبال کارهای سخت رفتن می تواند در تامین انتظارات رهبری نظام و منویات فرمانده کل سپاه موفق باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 97012709512
  • خبرنگار : 71533