به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت سام موبایل، سامسونگ همانند بسیاری از شرکتهای دیگر هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید میخواهد که میزان فروش آنها را نسبت به نمونههای پیشین ساخت خود بهبود بخشد.
گوشی پرچمدار و جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس که یک روز قبل از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ توسط سامسونگ رونمایی و معرفی شد، حالا قرار است کمتر از یک ماه دیگر به بازارهای جهانی روانه شود.
دی جی کوه - مدیر عامل بخش گوشیهای هوشمند شرکت سامسونگ - در این باره میگوید که انتظار میرود فروش گلکسی اس ۹ بسیار بالاتر از فروش گلکسی اس ۸ باشد که تقریبا یک سال پیش معرفی و عرضه شد.
هرچند که هنوز آمار و جزئیات دقیقی از میزان فروش گلکسی اس ۸ ارائه نشده اما برآوردها حاکی است که حدود ۳۷ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به فروش رسیده است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که زمانی که سامسونگ پرچمدار جدیدش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را معرفی کرد، تفاوت بسیار زیادی از باب طراحی و شکل ظاهری در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرد که باعث شد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
اما این موضوع درباره گلکسی اس ۹ صادق نیست و میتوان گفت که تقریبا شکل ظاهری اس ۹ با نسل پیشین خود تغییر چندانی نکرده و همین امر ممکن است تغییر و تحولی در میزان فروش آن ایجاد نکند. هرچند که گلکسی اس ۹ از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری بیشتر و ارتقاء یافتهای بهره میبرد.
وی ضمن اشاره به عرضه زودهنگام گلکسی اس ۹ به بازارهای جهانی، امیدوار است که میزان فروش و استقبال از این پرچمدار جدید بسیار بالاتر از نمونههای پیشین خود باشد.
انتهای پیام