جمعی از نمایندگان مجلس مطرح کردند

«جشن دلتنگی» مشکل روز را بیان می‌کند/امیدواری برای توجه هیات داوران به فیلمنامه

پروانه سلحشوری، فاطمه ذوالقدر، محمود صادقی و سید احسان قاضی زاده هاشمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه (14 بهمن) با حضور در سینما آزادی به تماشای فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی نشستند.

به گزارش ایسنا، پروانه سلحشوری بعد از تماشای فیلم با مثبت ارزیابی کردن محتوای این فیلم گفت: فیلم جشن دلتنگی یک فیلم اجتماعی درباره شرایط و مسائل جدید و تاثیر تکنولوژی در جامعه است و اینکه چه میزان این ابزار بر جامعه ما اثر گذاشته است.

وی ادامه داد: فیلم به خوبی نشان می‌دهد که برخی افراد چگونه دنیای مجازی را برای خود واقعی کرده‌اند و باعث شده است تا واقعیت‌های اطرافمان را نبینیم.

سلحشوری ابراز عقیده کرد: موضوع دومی که فیلم  به آن می‌پردازد بحث مهاجرت است و متاسفانه ما آنقدر دایره زندگی را بر جوانان تنگ می‌کنیم که آنها مجبور به مهاجرت می‌شوند و یا به سمت یک زندگی زیرزمین روی می‌آورند و این فیلم زیرپوست شهر را به خوبی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد : فیلم جشن دلتنگی فاصله بین نسلها را به خوبی نشان می‌داد.

فاطمه ذوالقدر نیز گفت: فیلم به خوبی تاثیرات فضای مجازی بر خانواده‌ها را نشان می‌داد و اینکه در گذشته روابط چگونه بوده است و امروز فضای مجازی چقدر این روابط را تغییر داده است و مسئله دیگری که فیلم به آن پرداخته بود مسافرت و مهاجرت غیر قانونی بود که متاسفانه پدیده دردناکی در جامعه امروز است.

احسان قاضی زاده هاشمی نیز در این باره گفت: جشن دلتنگی یک فیلم واقعی بود و پایان بندی فیلم و فیلمنامه بسیار خوب بود و فیلم یک برشی از واقعیت‌های همه طبقات اجتماعی بود.

وی ادامه داد : بازی بازیگران فیلم فوق العاده بود و مخاطب را جذب خود می‌کرد اما نقطه اصلی فیلم فیلمنامه بود و در زمان اکران می‌تواند مخاطب را به خود جلب کند البته به شرط اینکه فیلم در زمان اکران دچار ممیزی نشود.

قاضی زاده هاشمی افزود: امیدوارم فیلمنامه فیلم مورد توجه داوران قرار بگیرد؛ زیرا  به جزئیات در فیلمنامه و فیلم بسیار خوب توجه شده بود و حتی موسیقی که در زیر لایه فیلم استفاده شده بود کاملا با دقت انتخاب شده بود و با صحنه ها هماهنگ بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96111407711
  • خبرنگار : 71091